شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

عشق به قدرت یا قدرت عشق؟

عشق به قدرت یا قدرت عشق؟

اگر فرصت داشتم ، دوباره کودکم را بزرگ کنم

به جای آنکه انگشت اشاره ام را به طرف او بگیرم

در کنارش انگشتانم را در رنگ فرو می بردم

و برایش نقاشی می کردم.

اگر فرصت داشتم،...

به جای غلط گیری به فکر ایجاد ارتباط بیشتر بودم

بیشتر از آنکه به ساعتم نگاه کنم به او نگاه می کردم

سعی می کردم درباره اش کمتر بدانم ، اما بیشتر به او توجه کنم

به جای اصول راه رفتن، اصول پرواز کردن و دیدن را با او تمرین می کردم

از جدی بازی کردن دست بر می داشتم و بازی را جدی می گرفتم

در مزارع بیشتر می دویدم و به ستارگان بیشتری خیره می شدم

بیشتر در آغوشش می گرفتم و کمتر او را به زور می کشیدم

کمتر سخت می گرفتم و بیشتر تاییدش می کردم

اول احترام به خود را در او می پروراندم و بعد ساختن خانه و کاشانهرا

و بیشتر از آنچه عشق به قدرت را یادش دهم

قدرت عشق را یادش می دادم

بیا برگردیم

 راه دور است و پر از خار بیا برگردیم

   سایه مان مانده به دیوار بیا برگردیم

   هر زمانی که تو قصد سفر از من کردی

   گریه ام را تو به یاد آر بیا برگردیم

   این کبوتر که تو اینسان پر و بالش بستی

   دل من بود وفادار بیا برگردیم

    ترسم اینجا که بسوزد پر و بال عشقم

   یا شود حاصل تکرار بیا برگردیم

    یک غزل نذر نمودم که برایت گویم

   گفتم آنرا شب دیدار بیا برگردیم

 باز گفتی که برایم غزل از عشق بگو

  یک غزل میخرم اینبار بیا برگردیم

   من که عشقم به دو چشم تو دخیلی

   بسته است عشق من را مکن انکار بیا برگردیم

گفتوگوی ما

گفتگومان همیشه شیرین بود لحظه هامان به خنده افرین بود شکستی ورفتی بی وفا کی قرارمون این بود

 


نه بلبل خواهد از زمستان جدایی نه گل دارد خیال بی وفایی ولیکنچرخش چرخ ستمگر زند بر هم رسم اشنایی

 


مینویسم نامه را با برگ چایی که هر وقت میخوری یادم بیاری

 


عابر شهر چشاتیم دل من اهل ریانیست اونی که مثل تو باشه حتیتوی قصه  ها نیست

 


شمع سوزان توام اینگونه خاموشم نکنگر چه دور افتاده ام هرگز فراموشمنکن

 

منو ببخش عزیزم


منو ببخش عزیز من اگه می گم باهام نمون

دستای خالیمو ببین آخر قصه رو بخون

 ترانه ای رو که برات گفته بودم فروختمش

با پول اون نخ خریدم  زخم دلم رو بستمش

همسفر شعر و جنون عاشق ترین عالمم

تو عشقتو ازمن بگیر من واسه تو خیلی کمم

بین من و تو فاصله است  یک در سرد آهنی

من که کلیدی ندارم   تو واسه چی در می زنی

این در سرد لعنتی  شاید که نخواد وا بشه

قلبتو بردار و برو قطار داره سوت می کشه

همسفر شعر و جنون عاشق ترین عالمم

تو عشقتو از من بگیر من واسه تو خیلی کمم

من واسه تو خیلی کمم

 

خــدا حافظی

دلم می خواد یه چیزی رو بدونی 
دیگه نه عاشقی نه مهربونی 
منم دیگه تصمیمم رو گرفتم 
اصلا نمی خوام که پیشم بمونی 
دیشب که داشتم فکرام و می کردم 
دیدم با تو تلف شده جوونی 
یه جا یه جمله ی قشنگی دیدم 
عاشقو باید از خودت برونی 
چه شعرایی من واسه تو نوشتم 
تو همه چیز بودی جز آسمونی 
یادت میاد منتم رو کشیدی ؟ 
تا که فقط بهت بدم نشونی ؟ 
یادت می اد روی درخت نوشتی 
تا عمر داری برای من می خونی ؟ 
یادت میاد حتی سلام من رو 
گفتی به هیچ کس نمی رسونی 
حالا بیار عکسامو تا تموم شه 
اگر که وقت داری اگه می تونی 
نگو خجالت می کشی می دونم 
تو خیلی وقته دیگه مال اونی 
خوش باشی هر جا که می ری الهی 
واست تلافی نکنه زمونی

زندگی


زندگی سخت نیست ما سختش میکنیم عشق قشنگ نیست

 ما قشنگش میکنیم دل ما تنگ نیست ما تنگش  میکنیم 

دل هیچکس سنگ نیست   ما سنگش  میکنیم

عشق من

نـه مـی تـونم بگم بـرو

 

          نـه مــی تونم بـگم بمـون

 

         آخـه من اینجام رو زمین

 

          تــــو اوج اوج آسمـون

 

         بیشـتری از یه آرزو

 

          فراتر از یه خواستنی

 

         عشـق تو، تو خون من

 

          یه عشـق ناگسستنی

سامانه مشاوره مکتب زندگی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

 

  محمد جانبلاغی کیست؟  

محمد جانبلاغی با پیام: «آمده ایم که انسان ها را با خودشان آشتی دهیم» عمیقا به این گفته معتقد است و آن را شعار اصلی نگرشی قرار داده که در آموزش‌هایش ترویج می‌دهد. می‌گوید مشکل اصلی جوامع این است که انسان‌ها خودشان را دوست ندارند و با خودشان آشتی نیستند. برای همین اگر همین الان یک بسته به آنها بدهند و بگویند خوشبختیِ شما داخل این بسته است، می‌گویند لابد اشتباهی شده و بسته مال شخص دیگری است! 
 

 

محمد جانبلاغی را بیشتر بشناسیم...

 


-هدف از طراحی سایت مکتب زندگی ایجاد امکان مشاوره یا پاسخگویی به سؤالات هموطنانی است که امکان مراجعه فوری یا حضوری به روانشناس  یا مشاور را نداشته و نیازمند دریافت راهنمایی مقدماتی در برخورد با مشکل خود هستند.  

 - راهنمایی های ارائه شده در سامانه مشاوره تلفنی، به منزله مداخله موقت در بحران محسوب شده و به هیچ عنوان جایگزین جلسات رواندرمانی و مشاوره حضوری نمی باشد.  

- موضوعات قابل طرح شامل مشکلات کودکان، نوجوانان و جوانان، مشکلات رفتاری، ارتباطی یا روانشناختی، افسردگی ، وسواس، استرس، اختلال های شخصیتی ، اختلال خوردن، ازدواج،عشق و شکست عشقی،  مشکلات خانوادگی و زناشویی، و مسائل جنسی در سنین مختلف است.

- انجام هرگونه مشاوره یا پاسخگویی به سؤالات فقط از طریق سامانه  مشاوره تلفنی مکتب زندگی امکان پذیر بوده و هیچ گونه مشاوره یا پاسخگویی از طریق پیامک صورت نمی گیرد.

 

شماره تماس با محمد جانبلاغی :

27 22 239 0939

هزینه مشاوره : 25 هزار تومان

مشاوره با ما در ماه مبارک رمضان رایگان می باشد

 

لطفا بدونه وقت قبلی تماس نگیرید.جهت گرفتن وقت قبلی نام خود را برای مشاور مکتب زندگی ارسال نمایید. تا روز و ساعت مشاوره برای شما ارسال گردد.



منبع: سایت روانشناسی مکتب زندگی (محمد جانبلاغی)