شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

وقتی به همسرتان خیانت می کنید و نمی دانید!

خیانت به همسر

برخی از کارها هستند که فرقی با خیانت ندارند‎

 

برخی از کارها هستند که فرقی با خیانت ندارند. ممکن است شما ندانید که چقدر رفتارتان آزار دهنده است اما این رفتارها در دراز مدت رابطه عاطفی شما را تخریب خواهد کرد.

  

ادامه مطلب ...

چگونه به بچه‌های چاق رژیم بدهیم؟

رژیم چاقی برای کودکان

چاقی به معنای افزایش چربی های زائد بدن است

 

 چاقی از جمله معضلاتی است که امروزه سن ابتلا به آن پایین آمده و هر روز به‌دلیل شیوه زندگی اشتباهی که رایج است، بیشتر شاهد ابتلای کودکان به چاقی هستیم. از سوی دیگر، تحقیقات نشان داده است چاقی در کودکان ارتباط مستقیمی با بالا بودن وزن آنها هنگام تولد و وزن‌گیری‌شان در دوران شیرخوارگی و کودکی دارد. به همین دلیل تاکید می‌شود که کودکان را از نظر وزن‌گیری و منحنی رشد زیرنظر داشته باشید و پیگیر شاخص رشد آنها باشید.
  

ادامه مطلب ...

راههای پسردار شدن قبل از بارداری

تغذیه برای پسردار شدن

برای پسردار شدن چکار باید کرد

 

اگرچه پزشک و کارشناس باروری اعلام می کند که ما نمی توانیم بر پسر یا دختر بودن فرزند تاثیر بگذاریم اما شواهدی عکس این موضوع وجود دارد.


برخی والدین با استفاده از برخی روشها، تغییر رژیم غذایی، تغییر حالت دراز کشیدن در تخت و حتی نوشیدن ترکیبات خاص پسردار می شوند. اگرچه پزشکان این روش ها را براساس داستان های قدیمی می دانند اما امتحان کردن آن ها ضرری ندارد.


اگر صد در صد می خواهید پسر داشته باشید و هر چیزی را حاضرید امتحان کنید از روش های زیر بهره مند شوید. 

ادامه مطلب ...

پنج اصل مجاب سازی

مجاب سازی

تبدیل گفته‌ها به صورت سخنانی بی‌نیاز به جواب، برای مجاب سازی موفقیت‌آمیز بسیار مهم است

 

شجاعت بهایی است که زندگی آن را برای اعطای صلح می‌طلبد. آیا حاضری برای خواسته‌های خودت لب باز کنی؟ داشتن صرفا یک مورد معتبر کافی نیست.

باید اول دل و جرات حرف زدن داشته باشی، بعد نظریه‌ات را ایراد کنی، آن هم به موقع و با احساس و ماهرانه، تا شنونده تحریک شود به تو جواب مثبت دهد.  ادامه مطلب ...

تمام تغییرات هورمونی دوران بارداری

بدن خانم ها هنگام تولد انسانی دیگر فوق العاده حیرت انگیز، انعطاف پذیر و حسی است

  

باردار شدن برای هر خانم می تواند معنایی داشته باشد، یکی نگران خواهد شد و یکی دیگر بسیار خوشحال! اما همه خانم ها در تغییرات هورمونی این دوره یکسان هستند. بدن خانم ها هنگام تولد انسانی دیگر فوق العاده حیرت انگیز، انعطاف پذیر و حسی است. حتی اگر خودتان مطمئن نباشید که چه اتفاقی می خواهد برای بدنتان بیفتد او خود دقیقا می داند چکار می کند. در این مقاله می خواهم در مورد تمام تغییرات هورمونی دوران بارداری راهنمایی تان کنم تا درست و کامل درک کنید که قرار است چه اتفاقی برای بدنتان بیفتد تا به کمک آن بتوانید در طول بارداری احساس قدرت و کنترل داشته باشید.
  ادامه مطلب ...

۴ قانونی که باید برای داشتن رابطه سالم تر و شادتر دنبال کنید

رابطه سالم

برای داشتن یک رابطه سالم تر می‌توانید تمامی انرژی‌های مثبت را به سمت خود بکشید‎

 

ایا به دنبال رابطه ای هستید که بتواند ارتباطات قوی تر و بهتری ایجاد کند؟ شما باید در مورد انرژی که می‌تواند تواناییتان را به رابطه مثبت تبدیل کند و از تنهایی جلوگیری نماید اطلاعاتی داشته باشید. با کمک تغییراتی که در ادامه بیان خواهیم کرد می‌توانید تمامی انرژی‌های مثبت را به سمت خود بکشید. در این مقاله ۴ قانونی را بیان می‌کنیم که می‌تواند در ساخت یک رابطه خوب به شما کمک کند. پس همراه ما باشید.  ادامه مطلب ...

چرا همسرانی که با عشق ازدواج می کنند، به هم خیانت می کنند؟

خیانت به همسر

یکی از عوامل اصلی خیانت، روابط زن و شوهر است

 

باید بدانیم این فقط مردها نیستند که خیانت می‌کنند، بلکه خانم‌ها نیز این کار را انجام می‌دهند؛ بنابراین بهتر است به جای اینکه این مشکل را به جنگ جنسیت تبدیل کنیم، به دنبال علت خیانت‌ها بگردیم.

  

ادامه مطلب ...

این غذاهای سالم دلیل اصلی جوش زدن هستند


علت جوش زدن بدن

برخی غذاهای سالم میتوانند منجر به مشکلاتی نظیر آکنه و دیگر مشکلات پوستی شوند‎

 

یکی از مراجعینم در حال که از شدت خشم برافروخته بود گفت: من کلی پول خرج کرم های گران قیمت کردم و به توصیه های متخصص پوستم برای تمیز کردن برنامه غذایی نیز عمل کردم. متاسفانه چیزی که او از آن خبر نداشت این بود که غذای سالم هم ممکن است باعث جوش زدنش باشد.

 

حقیقت تلخی است اما برخی غذاها که ما آنها را سالم می پنداریم می توانند منجر به مشکلاتی نظیر آکنه، پسوریازیس و دیگر مشکلات پوستی شوند. در ادامه نگاهی می کنیم به غذاهای سالمی که می توانند برای پوستتان دردسر ساز شوند. 

ادامه مطلب ...

۶ راه ساده برای واردکردن هیجان به زندگی

هیجان انگیز

هیجان تا حد زیادی به شخصیت هر کدام از ما و محیط زندگی‌مان بستگی دارد‎

 

اگر قرار بود کسی از روی زندگی شما کتاب بنویسد، آیا اسم آن کتاب چیزی می‌شد مثل «داستان قابل‌پیش‌بینی زندگی یکنواخت (آقا/خانم …)» یا «اتفاقات هیجان‌ انگیز زندگی ماجراجویانه  (آقا/خانم …)»؟  ادامه مطلب ...

اگر از ازدواج خود پشیمان هستید، بدانید که...

ازدواج موفق

بسیاری از مردان دلیل عدم‌رضایت از زندگی را خواسته‌های نامتعارف زنان می‌دانند

 

آن‌طور که به نظر می‌رسد ازدواج برای برخی زوج‌های ایرانی برخلاف تصور نتیجه خوشایندی در برندارد. بسیاری از مردان دلیل این عدم‌رضایت از زندگی را خواسته‌های نامتعارف زنان می‌دانند. اما واقعا چرا مردان زنان را متهم می‌کنند؟ علم جامعه‌شناسی به این سوال تاحدودی پاسخ داده است. 

ادامه مطلب ...

توصیه‌هایی برای والدین در آستانه فصل بهار

 هر تغییر فصلی، دغدغه‌های متفاوتی برای افراد به همراه دارد به‌ویژه برای پدر و مادرها 

 

 هر تغییر فصلی، دغدغه‌های متفاوتی برای افراد به همراه دارد به‌ویژه برای پدر و مادرهایی که به‌شدت به فکر سلامت فرزندان‌شان نیز هستند و مراقبند از آسیب‌های احتمالی که ممکن است با تغییر شرایط در انتظار کودک‌شان باشد جلوگیری کنند. حالا در آستانه وارد شدن به فصل بهار به‌ویژه دیدوبازدیدها و مسافرت‌هایی که در تعطیلات عید نوروز صورت می‌گیرد، ممکن است نگرانی بیشتری وجود داشته باشد.

در همین رابطه، دکتر فرسار، متخصص اطفال توصیه‌هایی برای والدین در آستانه فصل بهار دارد. با خواندن این نکته‌ها می‌توانید طوری به استقبال بهار بروید که فرزندان‌تان هم از این فصل لذت ببرند و هم سالم و تندرست باشند.  ادامه مطلب ...