شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

دوبیتی زیبا

بـــا تو سخنانِ بـــی زبان خواهم گفت

از جمله ی گوش ها نهان خواهم گفت

جـز گـــوشِ تـو نشنود حدیث من کَــس

هـــر چند میـــانِ مردُمــان خواهم گفت

ظنز

 

اون موقع هی میگن فرار مغز ها ...!49972_gholi_araba_ba_asa2.gif

ابتکار در حد خیلی 56562_ghati1.gif


دوستان همه نابند

دوستانم همه نابند طلا سیری چند

درد از همه شان دور بلا سیری چند

بی گل روی عزیزان نفسم می گیرد

بی حضور رفقا صلح و صفا سیری چند

غصه ی دوری

غصه ی دوری دلدار مرا پیرم کرد

غم هجران نگارم ز جهان سیرم کرد


گریه کردم ز فراغت گل من باور کن

که مرا غربت این شهر زمین گیرم کرد

مثل عادت نیستی

مثل عادت نیستی تا ساده انکارت کنم


تو نفس های منی باید که تکرارت کنم


مقتضای بودنی یعنی که بی تو نیستم


زندگی بخشی و باید عمر
ایثارت کنم

دیده ما

در دیده ی ما نقش رخ دوست اگر نیست


یادش به دلم لحظه ای از سینه جدا نیست


در سینه ی بی کینه ی ما نقش تو جاریست


هرچند که در دیده ی ما جای تو خالیست

عشق پاک

ناسپاس از عشق پاکت نیستم


من که عمری با خیالت زیستم


دوستت دارم به جان تو قسم


روی حرفم تا ابد می ایستم