شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

با این روش هرگز وقت کم نمی آورید!!

زمان فرار، زودگذر و با ارزش است‎

 

در ابتدا می خواهم به این معما پاسخ بدهید:آن چیست که از طلا با ارزش تر است، خریدنی به دست آوردنی و ذخیره کردنی نیست و هیچوقت به اندازه کافی از آن ندارید.

 

پاسخ معما زمان است.

   ادامه مطلب ...

وابستگی یا دلبستگی؟

وابستگی عاطفی

شکست های ما یکی از مهم ترین علل وابستگی هستند‎

 

حتما در زندگی شما پیش آمده که خودتان را بیش از حد به چیزی، شخصی یا جایی وابسته دیده اید و یا حس کرده اید به شخص یا چیزی آن قدر وابسته شده اید که ترک کردن آن برایتان امکان پذیر نباشد یا حتی فکرکردن به کنار گذاشتنش در شما ایجاد وحشت و هراس کند. صحبت از وابستگی بیمارگونه ای است که تعادل احساسی ما را رد زندگی از بین می برد و باعث نابودی اعتماد به نفس در فرد می شود. در این مطلب به انواع وابستگی، عوارض و راهکارهای درمانی برای وابستگی ناسالم پرداخته ایم.

  

ادامه مطلب ...

زبان عشق همسرتان را پیدا کنید

عشق بازی با همسر

نباید رابطه‌ی عاطفی زوجین در روزمرگی‌های زندگی گم شود‎

 

یک کارشناس ارشد روان‌شناسی بالینی گفت: زوج‌ها باید برای حفظ صمیمیت بین یکدیگر تلاش کنند و در این زمینه آگاهی از نیازهای یکدیگر، همراهی کردن و احترام به علایق فردی بسیار مهم و ضروری است. 

ادامه مطلب ...

با این راهکارها از آینده تان پشیمان نمی شوید

مرور گذشته به ما کمک می کند از اشتباهات خود درس بگیریم‎

 

با آغاز آخرین فصل سال و نزدیک شدن به پایان سال، همه ما معمولا سعی می کنیم نگاهی به سالی که گذشت بیاندازیم و عملکرد و رفتار خود را در آن سال مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

قطعا در زندگی همه ما فراز و نشیب های متعددی وجود داشته و در اغلب موارد، اگر نگوییم تمام موارد، شکست هایی که تجربه کرده ایم نتیجه اشتباهات خودمان بوده است. اما این بدان معنا نیست که باید خود را برای آن اشتباهات مجازات کنیم؛ در حقیقت مرور گذشته به ما کمک می کند از اشتباهات خود درس بگیریم.  ادامه مطلب ...

رابطه با همسرتان را اینطوری تقویت کنید

به همسرتان فرصت تنها ماندن، مستقل ماندن و تصمیم گرفتن را بدهید ‎

 

بسیاری از زوجین، زمانی که صحبت از بهبود رابطه عاطفی می شود، تنها به رابطه زناشویی می اندیشند، در صورتی که صمیمیت عمیق خارج از تختخواب اتفاق می افتد. اگر شما هم می خواهید که رابطه با همسرتان را تقویت کنید، به راهکارهایی که در اینجا برایتان آورده ایم، عمل کنید.

   ادامه مطلب ...

چطور از لحظه لحظه‌ی زندگی لذت ببریم

راز خوشبختی

به جای به تعویق انداختن خوشبختی، سعی کنید از هر لحظه همان موقع لذت ببرید‎

 

افراد بسیاری باور دارند که خوشبختی در زندگی به عوامل خارجی مثل پول، کار، شهرت، سلامتی و از این قبیل وابسته است ولی در واقعیت، این طرزفکر بسیار نابالغانه و خیالپردازانه است.

 

اگر شما نتوانید در وضعیت کنونی‌تان شاد باشید، حتی اگر به تمام اهداف و آرزوهایتان هم که برسید باز شاد نخواهید بود. دلیل آن این است که وقتی به اهدافتان می‌رسید، دیگر به همیشه ناراحت و ناراضی بودن عادت کرده‌اید. 

ادامه مطلب ...

۹ دروغ زیرکانه ای که همه ما به خودمان می‌گوییم!

مجموعه دروغ ها

دروغ‌های که باور می‌کنیم به حقایقی بدل می‌شوند که با آن‌ها زندگی می‌کنیم‎

 

هیچ‌کس افراد دروغگو را دوست ندارد. هنگامی که دروغ می‌شنویم، واقعاً و به شدت آسیب می‌بینیم. طبیعتاً احساس می‌کنیم که به ما خیانت شده و ضرر کرده‌ایم. اما واقعیت این است که ما نیز هر روز خودمان را گول می‌زنیم...

 

دروغ‌های که باور می‌کنیم به حقایقی بدل می‌شوند که با آن‌ها زندگی می‌کنیم. "اولیور هسنکمپ" 

ادامه مطلب ...

هنگام تمام کردن رابطه این جمله ها را نگویید

گفتن جمله هایی که هنگام تمام کردن یک رابطه عاطفی اشتباه است‎

 

درست است که رابطه شما به پایان رسیده و فکر می کنید که هیچ راه برگشتی هم وجود ندارد اما بعضی حرف ها هستند ک باید از گفتن شان دوری کنید، حتی اگر دیگر طرف مقابل تان را نبینید. طبیعی است، در این شرایط عصبانیت بر شما چیره می شود و کنترل عقل و احساس تان را به دست می گیرد، اما گفتن برخی حرف ها هیچ فایده ای ندارد و تنها پشیمانی شما را بیشتر می کند. اگر می خواهید بدانید که گفتن چه جمله هایی هنگام تمام کردن یک رابطه عاطفی اشتباه است، با ما همراه باشید.  ادامه مطلب ...

هومیوپاتی و درمان وسواس فکری

یکی از راه های درمان وسواس کاستن کنترل هاست

 

یکی از کاربران پرسیده اند «نمی دانم مواردی که ذکر می کنم در حیطه تخصص شماست یا نه. من دو تا مشکل دارم یک صداگریزی است. شدیدا به برخی صداها مثل صدای بینی ملج و ملوچ و... حساسیت دارم و بعد از شنیدن مکرر این صداها به شدت عصبانی می شوم و به هم می ریزیم به طوری که دیگر اصلا رفتارم منطقی نیست. دوم اینکه مدتی است دچار وسواس فکری شده ام. کارها را با دقت انجام می دهم اما دچار شک می شوم و گاهی از ترس اینکه کاری را درست انجام نداده ام تپش قلب می گیرم با اینکه به خودم می گویم درسته همه چی درسته اما دیوانه وار دچار اضطراب می شوم. این حالت کاملا پیش رونده است و کنترلی روی آن ندارم.»

   ادامه مطلب ...

راهکارهایی برای جلوگیری از زود رنجی

همواره باید مراقب داده های ذهنی مان باشیم‎

 

زمانیکه از کسی رفتار یا صحبت نا خوشایندی میبینم و می شنوم و ناراحت میشوم نمی‌توانم ناراحتی خودم را نشان دهم اما تا مدتها در ذهنم باقی می ماند و آزارم میدهد.لطفا راهنمایی بفرمایید.

   ادامه مطلب ...

7 انتظاری که هرگز نباید از شوهرتان داشته باشید!!

زندگی زناشویی موفق


یک زن باهوش از همسرش نمی خواد که علایقش رو کنار بزاره‎

 

خانم ها در زندگی زناشویی شان ممکن است یک سری درخواست ها و انتظاراتی از همسرشان داشته باشند که می تواند زندگی تان را تحت تاثیر قرار دهد. با ما همراه شوید تا بدانید چه انتظاراتی را نباید از همسرتان داشته باشید.

 

خیلی از خانم ها فکر می کنن که مردها بهشون بدهکارن و همین دیدگاه باعث به هم خوردن رابطه، اعتماد و احترام متقابل میشه. بیشتر خانم ها وقتی متوجه این موضوع میشن که دیگه خیلی دیر شده. در این مقاله تصمیم داریم بینش شما رو تا جایی که ممکنه در این مورد بالا ببره به همین دلیل این مطلب رو در سایت درج کرده است.

    ادامه مطلب ...

وقتی کسی که عاشقش هستید، دوستتان ندارد

وقتی کسی که عاشقش هستید، دوستتان ندارد مهم نیست، هیچ اشکالی ندارد‎

 

وقتی کسی که عاشقش هستید، دوستتان ندارد مهم نیست، هیچ اشکالی ندارد، اصلاً مهم نیست!سخت است ولی خوب بالاخره پیش می‌آید.و البته، درد دارد.

 

شما عاشق کسی هستید که یک روزی دوستتان داشت.یا عاشق کسی هستید که طوری رفتار کرده بود که انگار به دست آوردن عشق او امکان دارد ولی الان می‌بینید که اینطور نیست.

 

یا عاشق کسی هستید که اصلاً احساسی مشابه به شما ندارد و در آینده هم نخواهد داشت.

 هیچوقت.

   ادامه مطلب ...

همه باورهای اشتباه درباره پورنوگرافی

پورنوگرافی مملو از ایده های اشتباهی است که از نظر علمی اشتباه بودن آنها  اثبات شده است

 

امروزه روابط زناشویی طبیعی و غیرطبیعی از هم غیرقابل افتراق شده و  به هم ریخته شدن عرف های جامعه، سبب ایجاد مشکلات عدیده در خانواده ها و مشکلات روانی شدید در استفاده کنندگان از فرآورده های پورنوگرافی شده است.

 

پورنوگرافی یا همان صحنه های بالای 18 سال که به صورت فیلم، عکس، مطالب یا اثر هنری به نمایش در می آید شامل رفتارهای جنسی تحریک آمیز است. پورنوگرافی مملو از ایده هایی اشتباهی است که از نظر علمی اشتباه بودن آنها به اثبات رسیده است. اما طرفداران اشاعه محصولات پورنوگرافی، به دروغ تصویر دیگری از آن در اذهان عموم مردم به وجود می آورند. در این مقاله به برخی باورهای اشتباه یا درست در رابطه با فیلم های پورنو و تحقیقات علمی در رابطه با مضرات آن می پردازیم.

    ادامه مطلب ...