شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

این نکته‌ها می‌توانند برای یک بارداری ایمن و آسان به شما کمک کنند!

پیشگیری از بارداری,کنترل بارداری

بدیهی است که  برای بار دارشدن باید استفاده از روش‌های کنترل بارداری را کنار گذاشت

 

خانم‌هایی که قصد دارند با خیال راحت و بدون دردسر برای بارداری اقدام کنند، بهتر است نکاتی را رعایت کنند. اگر شما هم جزو خانم‌هایی هستید که قصد دارید در آینده‌ای نزدیک برای بارداری اقدام کنید، این نکته‌ها می‌توانند برای یک بارداری ایمن و آسان به شما کمک کنند. 

ادامه مطلب ...

یک مرد عاشق واقعی چه ویژگی هایی دارد؟

نشانه های یک مرد عاشق

افراد باید با چشم باز و براساس عقل و منطق به دیگران علاقه‌مند شوند

 

اگر با مردی آشنا شده اید و وی به شما ابراز عشق و علاقه می‌کند باید از صداقت عشق او آگاه شوید. با خواندن این مقاله تشخیص می دهید یک مرد عاشقی چه ویژگی هایی دارد؟

 

هر بانویی از ازدواج و آشنایی با مرد رویاهای خود انتظارات و آرزوهایی دارد، اما برای داشتن یک زندگی سعادتمندانه و ازدواج موفق خانم‌ها باید به موارد خاصی اهمیت دهند و ظاهر اندیش نباشند. 

ادامه مطلب ...

دانشمندان نقش جدید تالاموس را کشف کردند

تالاموس قسمتی کوچک در مرکز مغز است که احتمالا پیام­ های ارسالی از گوش، چشم، دهان و پوست ما را دریافت کرده و به منظور پردازش آنها به دیگر قسمت­ های مغز می­ فرستد. اما پژوهشی جدید نشان می­ دهد که نقش این قسمت از مغز، تنها انتقال اطلاعات نبوده و در رفتارهای شناختی مثل تصمیم­ گیری و تمرکز نیز نقش دارد.

 

 

ادامه مطلب ...

بهترین مکان ها برای پیدا کردن شریک زندگی

جذب شریک زندگی

راههای زیادی برای پیداکردن شریک زندگی وجود دارد 

 

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد مجردی باشید که به دنبال شریک زندگی ایده آل برای خود هستند. اما کجا می توان چنین افرادی را پیدا و با آنها ارتباط برقرار کرد؟ اگر به دنبال فردی هستید که به شما احترام بگذارد، با شما مهربان و به رابطه عاطفی خود پایبند باشد، به مکان هایی که در اینجا برایتان آورده ایم سری بزنید. چه کسی می گوید که دوره آدم های خوب به پایان رسیده است؟ بی شک اگر قدم هایتان را درست بردارید، به مراد دلتان خواهید رسید.

   ادامه مطلب ...

برای بهبود رابطه تان، این کارها را بکنید

رابطه عاشقانه

برای صحبت کردن برنامه ریزی کنید

 

اختلاف نظر در رابطه عاطفی طبیعی است و هر رابطه ای ممکن است دچار مشکل شود اما آنچه اهمیت دارد، طریقه حل کردن آن است. شما چگونه مشکلات رابطه عاطفی خود را حل می کنید؟ اگر دوست دارید که ترفندهای بهبود یک رابطه عاشقانه را بدانید، با ما همراه باشید.

  

ادامه مطلب ...

نشانه های یک ابرمرد از نگاه همسر شما

نشانه های مرد موفق

مرد رویایی مردی است که صبر و حوصله داشته و با تمام توان به تعهدات خود عمل کند‎

 

زنان همیشه در ذهنشان تصویری از یک مرد رویایی قرار دارد، تصویری که احتمالاً مردان کمی بتوانند همان مردی باشند که در ذهن همسرانشان جای گرفته است. با این حال رسیدن به این جایگاه کار دشواری نیست.

  

ادامه مطلب ...

بدون دلیل، وزن اضافه یا کم می کنید؟

بیماری های خودایمنی ,افزایش وزن بدون دلیل

تغییرات وزن یک علامت است که در بسیاری از بیماریهای خودایمنی دیده می شود 

 

اگرچه میزان شیوع بیماری های خودایمنی رو به افزایش است اما تشخیص آنها هنوز آنچنان ساده به نظر نمی رسد.

بسیاری از علائم این بیماری ها مانند درد مفاصل٬ خستگی و مشکلات گوارشی٬ با سایر بیماریها مشترک هستند و ممکن است که اشتباه گرفته شوند. اما یک علامت است که در بسیاری از بیماریهای خودایمنی دیده می شود و آن٬ تغییرات وزن است.  ادامه مطلب ...

چرا پوستم دورنگ شده است؟

بیماری طحال, طب سنتی

دو رنگی پوست صورت علل داخلی دارد

 

دوروبرتان خانمی را می‌شناسید که به رنگ پوستش حساس نباشد و دلش نخواهد که پوستی نرم، لطیف، خوشرنگ و یک‌دست داشته باشد؟ قطعا خیلی از خانم‌ها حتی اگر کاری برای داشتن پوستی یک‌رنگ انجام ندهند، دست‌کم آرزوی داشتنش را دارند و با خودشان فکر می‌کنند حتما خانم‌هایی که در اطراف‌شان پوست خوشرنگ و یک‌دستی دارند به صورت ژنتیک این پوست را به ارث برده‌اند، در حالی که این‌طور نیست.

   ادامه مطلب ...

توصیه هایی برای جذاب تر شدن آقایان

شیک پوشی آقایان,نکاتی برای شیک پوشی آقایان

برای جذاب بودن باید اول از همه به ظاهر خود توجه کنید

 

طبیعی است که همه ما دوست داریم جذاب باشیم، اما چگونه؟ چه بپوشیم یا چه رفتاری داشته باشیم که در حین خوشتیپی، تصنعی و غیر حرفه ای به چشم نیاییم؟ اگر شما هم دوست دارید به گونه ای باشید که در جمع بدرخشید و همه نگاهها روی شما باشد، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم، دقت کنید.

  

ادامه مطلب ...

آرزوی هر خانمی است که مرد زندگی اش این رازها را بداند!!

مرد زندگی

خانم ها نیازها و خواسته های متفاوتی دارند اما برخی از نیازهای آنها مشترک است‎

 

اگر شما هم دوست دارید که دل خانم ها را ببرید، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم، دقت کنید. آرزوی هر خانمی است که مرد زندگی اش این حقایق را بداند.

 

زنان این 8 خواسته را از مردان دارند 

شاید شما هم جزو آن دسته از آقایانی باشید که دوست دارند دل خانم ها را به دست آورند، اما این کار چگونه ممکن است؟ بله! تا حدودی درست فکر می کنید، فهمیدن خانم ها درست مانند فهمیدن جهان سخت و پیچیده است. خانم ها نیازها و خواسته های متفاوتی دارند اما برخی از نیازهای آنها مشترک است، نیازهایی مهم اما ساده که برآوردن آنها برای آقایان کار سختی نیست.  

ادامه مطلب ...

در رابطه زناشویی تان این موارد را هرگز تحمل نکنید!

رابطه زناشویی

برای هر مشکلی در یک رابطه زناشویی راه حلی وجود دارد

 

برای هر مشکلی در یک رابطه راه حلی وجود دارد. برخی از این مشکلات را می‌توان با کمی سازش و تغییر شرایط حل کرد اما مواردی وجود دارد که شما هرگز نباید در یک رابطه با آن سازش کنید چون این چیزها سازش پذیر نیستند.‏  ادامه مطلب ...

همسرم بهداشت خود را رعایت نمیکند، چه باید بکنم؟

بهداشت خانگی ضعیف

بهداشت شخصی ضعیف می‌تواند عشق و علاقه همسرتان را نسبت به شما کم کند

 

رعایت بهداشت نه تنها برای سلامت خودتان مهم است بلکه اگر بخواهید در یک رابطه رضایت‌بخش بمانید هم اهمیت زیادی پیدا می‌کند. نه تنها بهداشت شخصی ضعیف مثل بد بو بودن دهان و بدن می‌تواند عشق و علاقه همسرتان را نسبت به شما کم کند، بلکه رعایت نکردن بهداشت در خانه هم می‌تواند برای روابط زناشویی بسیار خطرساز باشد. اما خوشبحتانه چنین وضعیت‌هایی قابل اصلاح هستند. اینها کارهایی هستند که اگر همسرتان بهداشت ضعیفی داشت می‌توانید انجام دهید:  ادامه مطلب ...

فواید شنا در بارداری

مضرات شنا در بارداری,فایده شنا در بارداری

برخلاف همه‌ی تصورات غلطی که وجود دارد، شنا در دوره‌ی بارداری کاملاً بی‌خطر است

 

 بارداری تجربه‌ی است که زندگی‌تان را از بسیاری از جهات تغییر می‌دهد. برای اطمینان از سلامت کودکتان شاید بخواهید هر کار ممکن را انجام دهید. برای مثال، از کارهای که زنان باردار برای سلامتی کودکشان انجام می‌دهند تغذیه سالم و خوردن غذاهای مغذی و ورزش هست، حتی اگر حوصله‌ی انجام این کارها را نداشته باشند. اگر به شنا و آب علاقه‌ی زیادی دارید شاید نگران این مسئله باشید که نکند شنا برای بارداری‌تان مضر باشد.
   ادامه مطلب ...

13 فایده رابطه جنسی بیشتر برای سلامت بدن!

آموزش رابطه جنسی

داشتن رابطه جنسی فواید زیادی برای سلامت و ایجاد صمیمیت بین زوجین دارد‎

 

شاید این یافته متضاد به نظر برسد ولی داشتن رابطه جنسی بیشتر باعث افزایش میل جنسی می شود، به گفته مارک – به عبارت دیگر هر چه بیشتر داشته باشید،بیشتر می خواهید. 

ادامه مطلب ...