شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

مکمل های مفید برای دوران یائسگی زنان

یائسگی در زنان,سن یائسگی,درمان یائسگی زودرس

 یائسگی یکی از دوره‌های طبیعی زندگی اغلب زنان است

 

 یائسگی یکی از دوره‌های طبیعی زندگی اغلب زنان است که در آن قاعدگی برای همیشه متوقف می‌گردد و آنان دیگر قادر به بچه دار شدن نخواهند بود. یائسگی معمولاً در حدود سن ۴۵ تا ۵۵ سالگی آغاز می‌شود. 

ادامه مطلب ...

بهم خوردن نامزدی

دوران عقد و نامزدی یکی از شیرین ترین دوران زندگی هر دختر و پسر جوانی است‎

 

دوران عقد و نامزدی یکی از شیرین ترین دوران زندگی هر دختر و پسر جوانی است. این دوران مرحله است برای شکل گیری و شروع یک زندگی، به این معنی که دختر و پسر در این دوران سعی در شناخت یکدیگر دارند و تصمیم می گیرند که آیا می توانند در ادامه مسیر زندگی در کنار هم باشند.

 

خیلی از نامزدی ها به مرحله پایانی و ازدواج ختم می شود ولی در بعضی نامزدی ها دختر و پسر به این نتیجه می رسند که نمی توانند زندگی شاد و مسالمت آمیزی رادر کنار یکدیگر داشته باشند پس تصمیم میگیرند نامزدی خود را پایان دهند. دوران نامزدی دوران مهمی است و درست رفتار کردن و درست تصمیم گرفتن در این مرحله می تواند نقش به سزایی در خوشبختی آینده داشته باشد.  ادامه مطلب ...

روان شناسی افرادی که نمی‌توانند با واقعیت روبرو شوند

وقتی که واقعیت‌های زندگی ما را شوکه می‌کند‎

 

بعضی اوقات، سیلی، سریع به انبار حافظه ما می‌خزد: انگار یک‌لحظه گذرا باشد، مثل وقتی‌که سروصدا ما را با ناراحتی از خواب بیدار می‌کند، اما دوباره زود می‌خوابیم. بعضی اوقات سیلی واقعیت آن قدر محکم است که از شدت ضربه بی‌حس می‌شویم و روزها و هفته‌ها بااحساس گیجی و پریشانی سر می‌کنیم. این ضربه هر شکلی که داشته باشد، یک‌چیز قطعی است: به ما آسیب می‌زند. انتظارش را نداریم، دوستش نداریم و به‌یقین آن را نمی‌خواهیم.

    ادامه مطلب ...

خانم ها بخوانند؛ چگونه در میانسالی جوان به نظر برسید؟

جوانی, پیشگیری از پیر شدن, راههای جلوگیری از پیری


افزایش سن لزوما برابر با افزایش وزن نیست

 

چطور در میانسالی 30 ساله به نظر برسید؟
اگر به‌صورت ژنتیکی از شانس داشتن یک اندام مناسب برخوردار نباشید، تناسب اندام امر دشواری خواهد بود و اگر اکنون با این مسئله مشکل دارید، تصور کنید 10، 20 یا 30 سال آینده چقدر مشکل خواهید داشت. اما قبل از آنکه آینده خود را در قالب یک فرد چاق با پشتی قوز کرده تصور کنید، به این فکر کنید که تناسب اندام کار چندان دلهره‌آوری هم نیست.  مطالعات نشان می‌دهند که فعالیت‌های جسمانی، خطر ابتلای زنان به سرطان پستان، پوکی استخوان و بیماری‌های قلبی را به‌ ترتیب به میزان 37 ، 45 و 14 درصد کاهش می‌دهند.

   ادامه مطلب ...

خشم چیست و در چه ساعاتی بیشتر بروز می کند

زمان بروز عصبانیت، اطرافیان می‌توانند با سکوت و  ایجاد آرامش، خشم فرد را کنترل کنند‎

 

خشم به یکی از مهم‌ترین حالت‌های عاطفی انسان اطلاق شده و به عقیده روانشناسان کاملا غیر قابل کنترل است، در زمان های خاصی، احتمال بروز خشم بیشتر از دیگر ساعات است، در این مقاله می خواهیم شما را با ساعت بروز خشم آشنا کنیم.

 

ساعت خشم، چه ساعاتی است   ادامه مطلب ...

19 حقیقت باور نکردنی درباره رابطه جنسی و عشق

سیم کشی مغز بعضی افراد آنها را طالب رابطه جنسی بیشتر می کند‎

 

در این مقاله 19 حقیقت جالب توجه در مورد عشق و رابطه جنسی بیان می کنیم که ممکن است شما را شگفت زده کند:

 

حتما شما خیلی چیزها درباره زندگی و جفت گیری پرندگان و زنبورها می دانید ولی واقعا چقدر از آنچه در بدن و ذهن تان می گذرد اطلاع دارید؟ در ادامه مقاله 20 حقیقت جالب توجه در مورد عشق و رابطه جنسی بیان می کنیم که ممکن است شما را شگفت زده کند:  ادامه مطلب ...

تک فرزندی با روان فرزند شما چه کار می کند؟

تک فرزندی معایبی دارد که به طور جدی می تواند مزایای آن را تحت تأثیر قرار بدهد‎

 

سر و کله اپیدمی تک فرزندی در خانواده های ما از جایی پیدا شد که گمان کردیم با داشتن فقط یک بچه هم خودمان به عنوان والد سود می کنیم و هم فرزند یکی یک دانه مان مزه زندگی را می فهمد. غافل از اینکه تک فرزندی معایبی دارد که به طور جدی می تواند مزایای آن را تحت تأثیر قرار بدهد. 
  ادامه مطلب ...

7 انتظاری که هرگز نباید از شوهرتان داشته باشید!!

یک زن باهوش از همسرش نمی خواد که علایقش رو کنار بزاره‎

 

خانم ها در زندگی زناشویی شان ممکن است یک سری درخواست ها و انتظاراتی از همسرشان داشته باشند که می تواند زندگی تان را تحت تاثیر قرار دهد. با ما همراه شوید تا بدانید چه انتظاراتی را نباید از همسرتان داشته باشید.

 

خیلی از خانم ها فکر می کنن که مردها بهشون بدهکارن و همین دیدگاه باعث به هم خوردن رابطه، اعتماد و احترام متقابل میشه. بیشتر خانم ها وقتی متوجه این موضوع میشن که دیگه خیلی دیر شده. در این مقاله تصمیم داریم بینش شما رو تا جایی که ممکنه در این مورد بالا ببره به همین دلیل این مطلب رو در سایت درج کرده است.

    ادامه مطلب ...

اگر حال تان خوب نیست، ازدواج نکنید

ازدواج همه چیز نیست اما در خوشبختی و سعادت انسان بسیار تاثیرگذار است‎

 

به آسانی ازدواج کنید. این جمله را حتما از خیلی از افراد شنیده اید. اما حتما از خودتان می پرسید چگونه باید به آسانی ازدواج کنید.

 

مگر ازدواج هم می تواند آسان باشد، آن هم به آسانی آب خوردن؟ دکتر چشمه علایی می گوید باور دارم که اگر جوان ها بعضی از مهارت های لازم را کسب کنند و موانع ذهنی نادرست را کنار بگذارند و اگر از ازدواج در ذهن خود یک غول نسازند و موانع ذهنی شان را کنار بگذارند، ازدواج هم می تواند آسان باشد.

   ادامه مطلب ...