شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

سخن جانبلاغی

www.jmp.blogsky.com/

نظرات 1 + ارسال نظر
تنهای عاشق پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام اقای چانبلاغی
خسته نباشید وبلاگتون زیباست
یه سوال
شما همونی هستین که تو وبلاگ بهزادساجدی
لینک گذاشتین
اگه اره میشه بگین الان ادرس وبلاگ جدید بهزادساجدی چیه؟؟
فکر میکنم خودتون بودین
شاید هم من اشتباه میکنم
اما یه عکس با کت وشلوار واکسی نوک مدادی یا نقره ای از شما تو ذهنمه
بازم میگم ممکنه من اشتباه کنم و شما اون نباشین
بهرحال خوشحال میشم اگه ادرس جدیدی دارین بهم خبر بدین
بهزاد ساجدی میگفت البته اگه شما همون باشید از تو چت باهاتون اشنا شده وبراش لینک گذاشتین

دوست عزیزم لینک ما در سایت های زیادی وجود دارد. نه من همچون شخصی را نمی شناسم.
و من هم کت و شلوار و... که گفته اید نمی پوشم.ونپوشیده ام.
به هر حال متشکرم از نظرتون.



www.jmp.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد