شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

کاش...

کاش میمردم ولی قلبت  اینجوری  پسم نمیزد

                       کاش به این عاشق خسته اینهمه بدی نمیکرد


 

                           کاش دلت میسوخت به حالم, کاش یه کم منو میفهمید

                                حـالـو روز این روزامــو کــاشــکه چشــمای تــو میدید

 

                                     چی به روز من آوردی,تو چیکار کردی با قلبم

                                         که دیگه  از زنده  بودن تا همیشه توبه کردم 


 

                                               کاش میمردم و  چشامو رو همه دنیا می بستم       

                                                     من میخوام برم از اینجا من از این زندگی خستم   

نظرات 2 + ارسال نظر
یاس شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.asma1364.blogfa.com

آرزو دارم بهاران مال تو
شاخه های یاس خندان مال تو
ساده بودن های باران مال تو
آن خداوندی که دنیا آفرید تا ابد همراه و پشتیبان تو
عیدت پیشاپیش مبارک

sahar جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

kash mishod bahat harf zad
man kheyli ehsase afsordegi mikonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد