شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

یکی بود یکی نبود :

 یکی بود یکی نبود :

یکی داشت یکی نداشت :

اونکه داشت تو بودی، اونکه کسی جز تو نداشت من بودم

یکی گفت یکی نگفت :

اونکه گفت تو بودی،

 اونکه دوستت دارمو به هیچکس جز تو نگفت من بودم

یکی خواست یکی نخواست :

اونکه خواست تو بودی،

اونکه نخواست از تو جدا بشه من بودم

یکی رفت یکی نرفت :

اونکه رفت تو بودی

اونکه دنبال هیچکسی به جز تو نرفت من بودم

اون که بود تو بودی اون که تو قلب تو نبود من بودم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد