شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

دو راهی در قلبم

نگاهت با منه اما خیالت رو نمی دونم
تو این راهی که میرم من یه بن بستیه می دونم
من از حادثه لبریزم تو و خواب پریشونی
نگاهت می کنم اما نگاهم رو نمی خونی
تو آغوش کدوم رویا تو رفتی که فراموشی
صدات کردم و مثل شب سکوتی سرد و خاموشی
کدوم حسی تو رو از من گرفته مثه تنهایی
دل آرومی ندارم من تو این لحظه که اینجایی
به دنبال یه خورشیدم تو تن برفی دستات
خیالت پی کی رفته من و رد می کنه چشمات
غروبهای نگاه تو یه احساس غریبونست
پشیمونی تو از اینکه کنارت دل دیوونست
تو این راهی که رفتم من دو راهی تو و قلبم
یه احساسی به تو دارم نمیذاره که برگردم
همونقدر که ازم دوری خیالم به تو نزدیکه
یه سوسوی ضعیفی هست نباشی خونه تاریکه
یه شب خواب تو رو دیدم یه عمررفته فراموشم
نمیدم قلبت و حتی برنگردی به آغوشم
نظرات 1 + ارسال نظر
یکی دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام آقا محمد خسته نباشی وبلاگ قشنگی داری شعرایی هم که استفاده کردی قشنگه . رنگ بندی زیبایی به کار بردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد