شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

با تو مثل صد تا بهارم

میدونی طاقت جدایی رو ندارم                میخوامکه نری تو از کنارم 

    ازت زیاد خاطره دارم                           میخوام اسم تو من نفس بذارم 

 

  ازتو بگم در سایه سارم                       هر جابری من دوستت میدارم  

   از عاشقای این دیارم                               به یاد شبای زیر بارون 

  که خیس میشد تمامسرا پامون               شبا همش من خواب تو را می بینم 

  بین هفت تا آسمون رو زمینم                   میدونی طاقت جدایی روندارم  

                         

  

                                     با تو مثل صد تا بهارم

نظرات 1 + ارسال نظر
خوشگل خانم شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ب.ظ

خوشحال باش چون ۱ دختر داره نظر میده اونم چه دختریییییی
شوخی کردم ....
سلام محمد جون خیلی دوستت دارم یادته آخرین بار که رفتیم بیرون کی بود ؟
بی خیال فقط میخواستم بگم دوستت دارم عزیزم میدونم تو الان به یاد من نیستی ولی من تا آخرین نفس به یادتم محمد جون
از طرف 1 فراموش شده واسه 1 فراموش کرده

باسلام خدمت شما خوشکل خانوم.ببخشید من شما رو میشناسم.ما کی بیرون رفتیم.؟

نمیدونم شاید سوء تفاهمی پیش اومده.چون من خودم یه دوست دختر دارم اسمشم راضیه است.

خیلی هم همدیگه رو دوست داریم.

ولی بازم به خاطر نظرتون ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد