شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

عشق واقعی...*

بچه ها شوخی شوخی به گنجشک ها سنگ می زنند  

ولی آنها جدی جدی میمیرند.

 تو شوخی شوخی به من لبخند زدی 

 ولی من جدی جدی عاشقت شدم.

تو شوخی شوخی فراموشم کردی 

 ولی من جدی جدی برات میمیرم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
هستی شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ب.ظ http://amar87.tk

سلام من اولین بارمه اومدم خوشکله ژسر تو خیلی حالت بده

محمد یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ب.ظ http://eshghbikalam.blogsky.com

هیچی بدتر از این نیست که یکی رو دوست داشته باشی نتونی ابراز کنی . لینک وبلاگتو گذاشتم تو وبلاگم.

نگاه سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام من جدی جدی از نوشته هات خوشم میاد


دوست دارم همیشه بیام به وبلاگت واز خوندنشون لذت ببرم



شینا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام ایول به خدا خیلی باحالید................

راضیه یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ

اقا محمد وبلاگ زیبای داری ولی کاش اجازه میدادی که از مطالب وبلاگت کژی بگیرم خیلی زیباست مرسی

دوست خوبم شما هر مطلبی که می خواهید میتونید اسم وبلاگتون رو بگید.بعد خودم واستون میفرستم.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد