شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

خاطر خواهی گناه نیست

وقتی سـرت رو شونمه درد و بـلات به جونـمه

                        جون به جونم اگر کنن خاطر خواهی تو خونـمه

دلم می خواد باهات باشم رفیق پا به پات باشم

                                             سـایه بـه سـایه دم بـه دم بـمـیرمو فـدات بـشـم

تصدّق رنگ چشات شـب و سـتاره هاش فـدات

                        نـظـر بـذار اراده کـنـم هـر چـی دارم فـدات کـنـم

سـتـاره بـارونـت کـنـم  جـونـمو قــربـونـت کـنـم

                 وقتی سـرت رو شونمه درد و بـلات به جونـمه

جون به جونم اگر کنن خاطرخواهی تو خونمه

نظرات 1 + ارسال نظر
مهین چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام آقا محمد من این شعرو خیلی دوست دارم میشه لطف کنید آهنگشو برا من بفرستید اگه ندارید خوانندشو بهم بگید ازتون ممنون می شم منتظر جوابتون هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد