شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

بهتر از من چه کسی

بهتر ازمن چه کسی عاشقتر از من چه کسی

                                 واسه عشق تو دیوونه تر از من چه کسی

اگه قربونی می خواستی بهتر از من چه کسی

                            واسه پیش مرگ تو آماده تر از من چه کسی  

تو اگه چشمه بودی تشنه تر از من چه کسی

                            واسه دلداری دادن خسته تر از من چه کسی

بهتر ازمن چه کسی عاشقتر از من چه کسی

                                 واسه عشق تو دیوونه تر از من چه کسی

همه راهها رو به من سد کردی عشقمو رد کردی

                                 به خودت بد کردی به خودت بد کردی

فصل گل فصل اقاقی                         فصل سازگاری ساقروساقی

فصل خوب انتظار از پشت شیشه       فصل دل بستگی ساقه و ریشه

همه راهها رو به من سد کردی عشقمو رد کردی

                                 به خودت بد کردی به خودت بد کردی

واسه تسلیم ورضادست و پا بسته تر از من چه کسی

                         در پرستیدن تو دیگه وارسته تر از من چه کسی

بهتر ازمن چه کسی عاشقتر از من چه کسی

                                 واسه عشق تو دیوونه تر از من چه کسی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد