شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

دارم از دوریت میمیرم

چی بگم از دست تو ای روزگار

         ای که در ناپایداری پایدار

            دیگه دستتو بذار تودست من

               به تو چی میرسه از شکست من

                      ازم آرام و بگیرراحت دنیا مو بگیر

                            امااحساسی که من بهش دارم ازم نگیر

                                  اگه گنجی سررهمه جلوی رامو بگیر

                                            اگه دنیا همه کامه همه دنیامو بگیر

                                                    اما احساسی که من بهش دارم ازم نگیر...

     

     

     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد