شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

آفرین غم

   دوست دارم راضیه جونم 

 عشق من راضیهدر خواب ناز بودم شبی   عشق من راضیه 




              عشق من راضیه   دیدم کسی در میزند عشق من راضیه


                        عشق من راضیه   در را گشودم روی او عشق من راضیه


                                    عشق من راضیه  دیدم غم است در میزند عشق من راضیه


    عشق من راضیهای دوستان بی وفا عشق من راضیه


            عشق من راضیه  از غم بیاموزید وفا..... عشق من راضیه


                       عشق من راضیه غم با همه بیگانگی عشق من راضیه


                                  عشق من راضیه  هر شب به من سر میزند عشق من راضیه  

 عشق من راضیه

  دوست دارم راضیه جونم 

نظرات 6 + ارسال نظر
مهرشاد پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ق.ظ http://ندارم

سلام محمد جان
من تو زندگیم عاشق یه دختر بودم که اونم منو تنها گذاشت
تا حالا تو زندگیم شکست عشقی نخورده بودم ولی حالا خوردم
حالا میفهمم که چقدر دردناکه
من با دنیا عوضش نمیکردم اما اون به بختش پشت پا زدو از من به سادگی گذشت
خیلی گریه کردم
مطالبت کمی ارومم کرد
ممنونم
زیبا بود

مهرشاد جونم سلام.شما نباید زیاد وابستگی نشون میدادی.چون وابستگی عشق و

ازبین میبره. ولی مهرشاد جون در واقع کسایی که به فکرمون هستن رو به گریه می اندازیم. ما گریه می کنیم برای کسایی که به فکرمون نیستن. و ما به فکر کسایی هستیم که هیچوقت برامون گریه نمی کنن.

فقط همین.غصه نخور چون تو کسی واز دست دادی که دوست نداشت. ولی اون کسی و از دست داد که دوسش داشت.

به امید موفقیت وشاد کامی شما دوست عزیز.

ناهید پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ب.ظ

خیلی قشنگ بوددلم میخواست اونی که تنهام گذاشت اینارومیدید

سلام ناهید جون.مرسی از حضورتون در وبلاگ محمد یک.

به همه لبخند بزن اما با 1 نفر بخند همه را دوست داشته باش اما به 1 نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت مال 1 نفر باشه



دلتون شاد ولبتون پر زخنده باشد.

مونا چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:29 ب.ظ

تووبلاگمنمبیاwww.84209506.blogfa.com
قشنگه وبلاگت

لیلی خانوم جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.lilionline.blogfa.com

سلام
خوبی؟؟؟
آپم
خوشحال میشم بیای

پریسا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ http://lamsebose.blogfa.com

سلام محمد جان خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟
اهنگ وبلاگت خیلی نازززززززززززززززززززززززه میشه بگی اسمش چیه ؟‌ ممنون میشم
اپت هم مثل همیشه عالیه :X

وبلاگ بوسه ای منم اپ شده هااااااااااااا اومدم دعوتت کنم زود بیا که منتظرتم :-*

راستیییییییییییییییییی اووووووووووووووول شدم جیغغغغغغغغغغغ هوراااااااااااااااااااااااااااا :D

ظهیر پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:46 ب.ظ http://shadmehrian.blogsky.com

سلام دوست گلم خیلی زیباست
ای گل یخ با دست تو درای بسته وا میشن وقتی که تو کنارمی گم شده ها پیدا میشن به ما بزن
بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد