شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

همه هستن.ولی بازم تنهام

تنهاییم عالمی داره..به خصوص وقتی که همه دورتن اما باز تو تنهایی...


چقد جالبه که ما آدما از همه کسای که درو و برمونن چشم امیدمون فقط به چند نفر یا شایدم یه نفره...


چند نفر(یا نفری)که بودنشون واسه ما مثل داشتن همه دنیاست و نبودنشون پایان زندگی و همه آرزوها...


با این وضع واقعا تنهایی یعنی چی؟؟ به چی مگن تنهایی و به کی میگن تنها؟؟؟


ما که هیچ کدوم تنها نیستیم و همیشه اطرافمون شلوغه اما همیشه تو دلمون تنهایم...


توی درونمون دنبال کی و چی هستیم که با وجود حضور خیلی ها باز احساس تنهایی میکنیم؟؟


 

عشق من راضیه

این احسای گنگ تنها بودن از کجا میاد؟

نظرات 2 + ارسال نظر
باران شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.azamgoli.mihanblog.com

ســـــــــــــلام
وبلاگتون خیلی قشنگه
خوشحال میشم که قابل بدونید وسری هم به وبلاگ من بزنید
*** قدرت تفکر مثبت ***
من شما رو لینک کردم
لطفا شما هم منو تحت عنوان قدرت تفکر مثبت لینک کنید
وبلاگ من هر روز آپدیت میشه
بازم بهم سر بزن
موفق باشید
منتظرتون هستم

مریم جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.nirvanatrance.blogsky.com

احساس تنهایی از دلمون منشا می گیره.

کاش می توانستم بگویم به چه وسعت تنهایم ...

مریم جون خیلی ممنون از نظر تون.دعا کنید که هیچ کس تنها نباشد.تهای بد دردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد