شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

●••▪· آواز عاشقانه ی ما در گلو شکست ●••▪·

 راضـــــــــــــــیــــــــــــــــهعشق من راضـــــــــــــــیـــــــــــــهراضـــــــــــــــیــــــــــــــــهعشق من راضـــــــــــــــیـــــــــــــهراضیهتقدیم به عشقم راضیه جون 

 راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــهآواز عاشقانه ی ما در گلو شکست   راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه

 راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــهحق با سکوت بود ، صدا در گلو شکست  راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه
 راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه دیگر دلم هوای سرودن نمی کند  راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه
 راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه تنها بهانه ی دل ما در گلو شکست  راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه
 راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــهسربسته ماند بغض گره خورده در دلم  راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه
 راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه آن گریه های عقده گشا در گلو شکست   راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه

 راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــهای داد ، کس به داغ ِ دل ، باغ ِ دل نداد   راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه

 راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــهای وای ، های های عزا در گلو شکست  راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه
 راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــهآن روزهای خوب که دیدیم ، خواب بود   راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه

 راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــهخوابم پرید و خاطره ها در گلو شکست  راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه 

 راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه« بادا » مباد گشت و « مبادا » به باد رفت   راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه

 راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه« آیا » ز یاد رفت و « چرا » در گلو شکست   راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه

 راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــهفرصت گذشت و حرف دلم ناتمام ماند  راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه

 راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــهنفرین و آفرین و دعا در گلو شکست   راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه

 راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــهتا آمدم که با تو خداحافظی کنم  راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه

            

     عشق من راضـــــــــــــــیـــــــــــــهراضیهتقدیم به عشقم راضیه جونراضـــــــــــــــیــــــــــــــــهعشق من راضـــــــــــــــیـــــــــــــهراضیهتقدیم به عشقم راضیه جون 

دوست دارم راضـــــــــــیــــــــــــــه جونم

 راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــهبغضم امان نداد و خدا . . . در گلو شکست راضـــــــــــــــیـــــــــــــــــه     

 
نظرات 6 + ارسال نظر
کوروش سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ http://korosh2.blogsky.com

ممد سلام.عصر بهت زنگ میزنم بریم موتور سواری.باشه

محمود سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ب.ظ http://hekayatedel.blogsky.com

سلام ممنونم از اظهار لطفتون. من لینکتون را برقرار کردم. امیدوارم حکایت دل هم در لیست شما قرار بگیره

sanaz سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ق.ظ http://alone111.blogsky.com

سلام محمد
خوبی؟
مرسی که اومدی
آپ تو هم خیلی خوشمل بودا

بازم بیا پیشم

مهدی لقمانی۞●(دفتر عشق)●۞ سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ق.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

سلام دوست عزیز خوبی؟

دفتر عشق به روز شد

منتظر حضور شما هستم

طاعات و عباداتتون قبول...

شاد باشی

[گل][قلب][گل][گل][قلب][گل][گل][قلب][گل]

آنگاه که اشک از چشمانت میریزد میفهمی که چقدر دلت گرفته است!
آنگاه که گریه هایت نا تمام است میفهمی که چقدر دنیا بی وفا است!

[گل][قلب][گل][گل][قلب][گل][گل][قلب][گل]

zahra سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ق.ظ http://setayesh-6.blogfa.com

سلام محمدجون.میدونم تقصیر اون بوده ولی شما دیگه نمیخواد اینقدر خودتو عذاب بدی اون دیگه رفته تو هم برو با یکی عاشقت باشه.آره عزیزم منم عاشقم.

مهدی لقمانی۞●(دفتر عشق)●۞ سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ق.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

سلام دوست عزیز خوبی؟

دفتر عشق به روز شد

منتظر حضور شما هستم

طاعات و عباداتتون قبول...

شاد باشی

[گل][قلب][گل][گل][قلب][گل][گل][قلب][گل]

آنگاه که اشک از چشمانت میریزد میفهمی که چقدر دلت گرفته است!
آنگاه که گریه هایت نا تمام است میفهمی که چقدر دنیا بی وفا است!

[گل][قلب][گل][گل][قلب][گل][گل][قلب][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد