شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

اشک تو چشمامه قلم گریه کن

      تقدیم به راضیه عزیزم 

گفتی می خوای بنویسی دلمو *** این دل از تو هنوز غافلمو


بنویس بنویس هر چی دلت خواست بنویس منو یک دریا دل عاشق رو راست بنویس


قصه عشقی که بین من و تو است *** انتظار با تو بی فاصلمو


بنویس بنویس هر چی دلت خواست بنویس منو یک دریا دل عاشق رو راست بنویس


اگه خواستی بنویسی من و یکباره دیگه *** لحظه هامو لحظه پوچ دقایق بنویس


زیر آوار مصیبت تو فراز بی کسی *** تنمو با واژه سرخ شقایق بنویس


بنویس بنویس هر چی دلت خواست بنویس منو یک دریا دل عاشق رو راست بنویس


با محبتی که داری به من شوریده دل *** منو پیش مرگ چشمات با دل عاشق بنویس


نگذر از ساحل آفتابی دریای عشق *** منو یک دریا دل شکسته قایق بنویس


بنویس بنویس هر چی دلت خواست بنویس منو یک دریا دل عاشق رو راست بنویس 

دوست دارم راضیه جونم

نظرات 1 + ارسال نظر
dream_girls193 جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ق.ظ http://www.dvbpersian.blogsky.com

سلام دوست عزیز خسته نباشید .
اگر با تبادل لینک موافقی وب من را با نام
:: جدیدترین اخبار ماهواره ای ::
لینک کنید بعد خبرم کنید تا وب شما را با چه نامی لینک کنم.
موفق و پیروز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد