شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

دل تــــــــنــــــــــگــــــــــــی

شعر من با تو آغاز می شود ای تمام زندگی ام

دلم با یاد تو می تپد و عشق تو را در رگهایم جاری می سازد

و اکنون عشق تو در رگهایم جاریست

اما حال که اینگونه دلتنگم

تو نیستی در کنارم

من هنوز هم گرفتار و در بند عشق تو هستم

و چشمانم در جاده های دلتنگی به راه تو نشسته اند

و آمدنت را انتظار می کشند

من به دستان گرم تو محتاجم

بیا تا سر بر آغوشت گذارم

و غزل دلتنگیم را برایت نجوا کنم

هر دم با یاد خاطراتت و قاب عکسهایت و طنین صدایت قلب بی تابم را تصلی می دهم

ولی اینبار قلبم تاب ندارد با کوچکترین یادی از تو

چشمانم پر از شبنم وگونه هایم خیس و ترند

نمی دانم به جرم کدامین گناهم

باید اینگونه در دلتنگی بمانم

نسیم صبحگاه و بوی خاک باران خورده شامگاه مرا بی تاب تر می کنند

و من در میان رقص باد آهسته صدایت می کنم

با این امید که صدای خسته ام به تو خواهد رسید

و خواهد گفت که بی تو چه غریبانه مانده ام در این دیار دلتنگی

نظرات 2 + ارسال نظر
تلنگر چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ب.ظ http://talangori.blogsky.com

وابستگی دل بستگی یعنی عشق بی چون و چرا یعنی بعد هر جدایی فکر کنی مردی و همیشه در انتظار

sanaz چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:07 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

مرسی که اومدی:)

بازم بیا:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد