شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

چه کم داری؟

آنها که از دور نگاه میکنند می گویند:تو چه کم داری؟ هیچ!!!

 

و من باران اشکهایم را در ابرچشمانم پنهان میکنم

 

و با لبخند پوچی به نشانه تایید سر تکان می دهم ....

 

اما خودم میدانم که هر گاه درون خود را میکاوم به یک غم بزرگ میرسم...

 

 و آن غم نبودن توست !!!

 

                                  من در کنار همه تو را کم دارم....

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی محقق نژاد چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ب.ظ http://miladmusic.blogsky.com

سلام دوست عزیز. من هممو نی هستم که ازم خواستی تو رو لینک کنم


من رو بااین اسم لینک کنید بزرگترین سایت موزیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد