شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

بهش گفتم...

    a

بهش گفتم نرو بی تو تنهام بی تو .........................گفت عادت میکنی ......گفت شاید یکی بهتر از من هم گیربیاری گفتم بهش مگه عشق و دوست داشتن معامله است که این نشد یکی دیگه .تنهام گذاشت ...............رفت ................من موندمو یه عالمه خاطره و حرف و گریه های شبانه .........................هنوزم که هنوزه دوسش دارم حتی بیشتر از گذشته ولی دست نامرد روزگار بی وفا منو از اون جدا کرد گفتم بی تو تنهام ..................گفت فقط خداست که تنهاست و تنهایی شایسته اوست .گفتم جزتو من کسی رو ندارم که باهاش درد دل کنم ......گفت خدارو که داری.............؟گفتم خدا...........مگه تو خدا رو میشناسی..............تو که روح منو کشتی ...............زندگیمو تباه کردی ...................همش بهم دروغ گفتی ..............................نرو..................بذار زنده بمونم ........اما ....................رفت..................اصلا واسه رسیدن به من هیچ تلاشی نکرد من مگه چه گناهی کرده بودم................مگه صداقت منو ندیدی
باز باید سوختن را گاه گاهی یا آورم ............................
با همه بی وفاییات هنوز میگم دوست دارم و از خدا واست خوشبختی می طلبم.
نظرات 1 + ارسال نظر
سارا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ http://delbakhteh67.blogfa.com

خیلی سخته بغض کرده باشی اما نخوای کسی بفهمه ... خیلی سخته که عزیزترین کست ازت بخواد فراموشش کنی ... خیلی سخته که سالگرد آشنایی با عشقت رو بدون حضور خودش جشن بگیری ... خیلی سخته که روز تولدت ، همه بهت تبریک بگن ، جز اونی که فکر می کنی به خاطرش زنده ای ... خیلی سخته که غرورت رو به خاطر یه نفر بشکنی ، بعد بفهمی دوست نداره ... خیلی سخته که همه چیزت رو به خاطر یه نفر از دست بدی ، اما اون بگه : دیگه نمی خوامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد