شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

لحظه لحظه...

 دوست دارم راضیه جونم 

 لحظه لحظه تو رو خواستن ولی تو منو ندیدی

به تو تکیه داده بودم ولی تو ز من بریدی.

چند باری گذاشتی رفتی هر دفعه با یه بهونه

منو تنها جا گذاشتی تو این وحشی زمونه.

 آرزومو به تو گفتم که بشی سنگ صبورم

اما حیف دل تو سنگ شد زد به شیشه ی غرورم .

دیگه با درگاه عشقت ندارم راز و نیازی واسه من

یه لحظه خوب بود تا بشم یه عمری راضی . 

 دوست دارم راضیه جونم

نظرات 1 + ارسال نظر
sheita دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ب.ظ http://kimia-my-love.blogsky.com

اگه عشقت بفهمه که براش میمیری بهت کم محلی می کنه
برات ناز می کنه
بعد کم کم فکر میکنه تو بی ارزشی چون چیزی درونه تو نمی بینه که ارزشه کشف کردنو داشته باشه
پس همیشه جلو عشقت جوری رفتار کن که فکر کنه برای یه نفر دیگه میمیری
بزار فکر کنه که اون برای تو بی ارزشه
اون وقت اونه که شب ها به خاطره تو تو تختش گریه می کنه که شاید یه روز تو بری و شونه هاشو فشار بدی و بقلش کنی
تا اروم شه
بزار این اتفاق براش مثله یه رویا باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد