شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

جملات عاشقانه تقدیم به عاشقا

زیبا ترین جمله ... ساده و بی آرایه اما زیبا ، شیرین و پر محتوا ...
دوستت دارم...
_____________________________________________________________________________

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد... وسعت تنهائیم را حس نکرد... در میان خنده های تلخ من... گریه پنهانیم را حس نکرد... در هجوم لحظه های بی کسی... درد بی کس ماندنم را حس نکرد... آن که با آغاز من مانوس بود... لحظه پایانیم را حس نکرد
_____________________________________________________________________________

لازم نیست مرا دوست داشته باشی ، من تو را به اندازه ی هر دومان دوست دارم .
_____________________________________________________________________________

توی زندون عشق تو این قدر شلوغ می کنم و زندون رو به هم می زنم تا مجبور بشی منو بذاری توی انفرادی قلبت .
_____________________________________________________________________________

همیشه آنقدر ساده نرو و مگذر لااقل نگاهی به پشت سرت کن ... شاید کسی در پی تو می دود و نامت را با صدای بی صدایی فریاد می زند ... و تو ... هیچ وقت او را ندیده ای .
_____________________________________________________________________________

باران نمی شوم که نگویی: با چه منتی خود را به شیشه می کوبد تا پنجره را باز کنم و نیم نگاهی بیندازم ، ابر می شوم که از نگرانی یک روز بارانی هر لحظه پنجره را بگشایی و مرا در آسمان نگاه کنی .
_____________________________________________________________________________

جایی که ازدواج بدون عشق باشد حتماً عشق بدون ازدواج نیز خواهد بود .
_____________________________________________________________________________

کسی می تواند در پای عشق بمیرد که پیش از آن زندگی در پیش چشم های وی مرده باشد . (شاندل)
_____________________________________________________________________________

وقتی دل تنگ شدی به یاد بیار کسی رو که خیلی دوستت داره ، وقتی نا امید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی . وقتی ساکت شدی به یاد بیار کسی رو که به شنیدن صدای تو محتاجه .
_____________________________________________________________________________

هرگاه دلت هوایم را کرد ، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند .
_____________________________________________________________________________

می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه: دوستت دارم .
_____________________________________________________________________________

اگه می دونستی قطره ی بارون وقت دور شدن از ابرا چه حسی داشت ، اگه می دونستی یه بندر وقت رفتن کشتی ها چه تنها می شه ، اگه می دونستی درخت کاج وقت پر کشیدن پرنده ها چه غمگین می شه ، اگه می دونستی که رفتنت چه آتشی بر جانم کشید ، اون وقت این قدر راحت نمی گفتی: خداحافظ !
_____________________________________________________________________________

هیچ چیز ویرانگرتر از این نیست که متوجه شویم ، کسی که به آن اعتماد داشته ایم عمری فریبمان داده است .
_____________________________________________________________________________

به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد ، به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است .
_____________________________________________________________________________

هیچ گاه نگاهت را فراموش نمی کنم
نگاهی سر شار از محبت و صمیمیت
صدایت در گوشم زمزمه می شود
و نگاهت در ذهنم مجسم
اما ...
من تو را می خواهم نه خیالت را .
_____________________________________________________________________________

من از ساعت متنفرم ... از این اختراع عجیب بشر که جای خالی حضور تو را به رخ دلتنگی های من می کشد .
_____________________________________________________________________________

گهگاهی که دلم می گیرد پیش خود می گویم آنکه جانم را سوخت یاد می آرد از این بنده هنوز؟
_____________________________________________________________________________

دوستان برای خواندن این جملات زیبا به ادامه مطالب مراجعه کنید.

می دانم که دلت را شکسته ام و می دانم که سهم من از انتظار برای تو به خواندن دعای فرجت درقنوت نمازهایم و زیارت جمکرانت خلاصه می شود . ولی تو هنوز امید داری ، امید به بازگشتم و توبه ام و من باز هم مثل همیشه توبه شکنی می کنم و باز تو اشک می ریزی و از خدا برایم استغفار می طلبی ، مثل اینکه تو به جایم گناه کرده ای می دانم زمانی که پرونده ام مقابلت باز می شود پرده اشک ، چشمان زیبایت را می پوشاند ...
_____________________________________________________________________________

گفتی: هر وقت خواستی گریه کنی برو زیر بارون که نکنه نامردی اشکاتو ببینه و بهت بخنده ... گفتم: اگه بارون نبود چی؟ گفتی: اگه چشمای قشنگ تو بباره آسمونم گریش می گیره ... گفتم: یه خواهش دارم . وقتی آسمون چشمام خواست بباره تنهام نزار . گفتی: به چشم ... حالا امروز من دارم گریه می کنم اما آسمون نمی باره ... تو هم اون دور دورا ایستادی و به هم می خندی .
_____________________________________________________________________________

یه بزرگی می گه اگه کسی واقعا تو رو دوست داشته باشه بیشتر از این که بگه دوستت دارم می گه: مواظب خودت باش .
_____________________________________________________________________________

یه روز وقتی به گل نیلوفر نگاه می کردم ترس تموم وجودمو برداشت ، که شاید منم یه روز مثل گل نیلوفر تنها بشم . سریع از کنار مرداب دور شدم . حالا وقتی که میبینم خودم مرداب شدم دنبال یه گل نیلوفر می گردم که از تنهایی نمیرم و حالا می فهمم گل نیلوفر مغرور نیست اون خودشو وقف مرداب کرده .
_____________________________________________________________________________

گفتمش: دل می خری؟ پرسید چند؟ گفتمش: دل مال تو ، تنها بخند . خنده کرد و دل ز دستانم ربود تا به خود باز آمدم او رفته بود دل ز دستش روی خاک افتاده بود ، جای پایش روی دل جا مانده بود ...
______________________________________________________________________________

گفت: عاشقی مرد ، بیا برایش لحظه ای سکوت کنیم .گفتم: اگر بخواهیم برای عاشقان سکوت کنیم ، باید عمری را ساکت باشیم .
______________________________________________________________________________

زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم اما نیاموخت که چگونه زندگی کنم ، تو نیز به من آموختی که چگونه دوستت داشته باشم اما نیاموختی که چگونه فراموشت کنم .
______________________________________________________________________________

بهترین روز... دیدن تو . بهترین حرف ... گفتن ازتو . زندگی ، هستی و بودن یعنی خواستن،خواستن تو ... دورترین راه واسه من ... کمترین فاصله ازتو ...
______________________________________________________________________________

هر روز که از خواب بیدار می شوم ، می بینم که هنوز امروز است . فردا آرزوست . آخر می دانی، فردا روز خوبی ست . روزی ست که تو را دوباره خواهم دید .
______________________________________________________________________________

کاش می شد هیچ کس تنها نبود ، کاش می شد دیدنت رویا نبود ، من دعا کردم برای بازگشت ، دست های تو ولی بالا نبود ، گفته بودی که فردا می رسی ، کاش روز دیدنت فردا نبود .
______________________________________________________________________________

به خدا سوگند عشق معامله بدی است که در آن زندگی ات را به قیمت هیچ می بخشی و آخر سر هم چیزی به نام اعتماد را از تو می گیرند تا شاید خلاصت کنند ، اما دریغ از جرعه ای رهایی .
______________________________________________________________________________

شمع دانی که دم مرگ به پروانه چه گفت؟
گفت: ای عاشق بیچاره فراموش شوی ...
سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد
گفت: طولی نکشد نیز تو خاموش شوی ...
______________________________________________________________________________

دوست داشتن زیباست و عشق تنها خاطره اش زیباست .
______________________________________________________________________________

پاییز رو دوست دارم چون فصل غم است ، غم را دوست دارم چون گریه دل است ، دل را دوست دارم چون عشق را به من آموخت ، عشق را دوست دارم چون تو را دوست دارم ، تو را دوست دارم چون تو را دوست دارم .
______________________________________________________________________________

به وسعت رویا به سوی هم گام برمی داریم ، به یک زبان سخن می گوییم ، اما به وسعت رویایمان تنها می مانیم .
______________________________________________________________________________

روزی از عشق خودم را حلق آویز می کنم و آخرین آرزوی من این است ، در روی طناب اسم تو را حک کنم تا حداقل در مرگم فکر کنم همیشه در کنارت خواهم بود
______________________________________________________________________________

اگه تو کوچه پس کوچه های دلم گم شدی دنبال کسی نگرد که بهت آدرس بده ، چون غیر از تو کسی اونجا نیست .
______________________________________________________________________________

یافتن دوستان خوب سخت است ، سخت تر از آن ترک آنهاست ، فراموش کردنشان غیر ممکن است .
______________________________________________________________________________

خواستم هدیه ای برایت بفرستم گل گفت: مرا بفرست ، با عطرخود او را شاد سازم . گفتم: اوخودش گل است . خار گفت: مرا بفرست تا به چشم دشمنانش فرو روم .گفتم: او آنقدر مهربان است که دشمن ندارد . بلبل گفت: مرا بفرست تا با آوازم او را شاد سازم . گفتم: نه او خوش صداست . ناگهان صدای قلبم به گوشم رسید ، صدای طپش قلبم بود که می گفت: مرا بفرست تادوستش بدارم . پس با تمام وجود قلبم را به تو هدیه می کنم تا ابد در گرو عشقت باقی خواهد ماند .
______________________________________________________________________________

کسی را که دوست می داری زود از دست می دهی پیش از آنکه خوب نگاهش کنی ، پیش از آنکه تمام حرفهایت را به او بگویی ، پیش از آنکه همه ی لبخندهایت را به او نشان بدهی مثل پروانه ای زیبا بال می گیرد و دور می شود . فکر می کردی می توانی تا آخرین روزی که زمین به دور خود می چرخد و خورشید از پشت کوه ها سرک می کشد در کنارش باشی .
______________________________________________________________________________

می خواستم اسمت رو روی سینه ام خالکوبی کنم اما ترسیدم صدای قلبم تو رو اذیت کنه .
______________________________________________________________________________

عشق نمی پرسه تو کی هستی؟ فقط می گه: تو مال منی . عشق نمی پرسه اهل کجایی؟ فقط می گه تو قلب منی . عشق نمی پرسه چی کار می کنی؟ فقط می گه: تو باعث می شی قلبم به ضربان بیفته . عشق نمی پرسه چرا دوری؟ فقط می گه: همیشه با منی . عشق نمی پرسه دوسم داری؟ فقط می گه: دوستت دارم .
______________________________________________________________________________

یکی می دونه دوسش داری و یکی نمی دونه دوسش داری . بیچاره اونی که فکر می کنه دوسش داری اما دوسش نداری .
_____________________________________________________________________________

دیدی که مرا هیچ کسی یاد نکرد جز غم که هزار آفرین بر غم باد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد