شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

یـــــــاد تـــوراضـــــــــیــــــــه مــــن

 دوست دارم راضــــــــــیــــــــــه جــــــــــــونــــــــم

 

زیر بـاران با یاد تو میروم

  

   بـه دنبال جای پـای تـو

 

تـو را مـی پرستـم من شـبانـه

 

 بـرای لحـظه هـای شادمانه
 

بـرای بـا تو بودن صادقـانـه 

  مـی آیم من بـه پیشـت عاشقانه
 

بـه تودل بستـم من شاعرانه

  

  اما افسـوسازدرک زمانه

 

چه زیباست راز زمانه

 

 اگرزندگی باشد یک ترانه

نظرات 1 + ارسال نظر
ارین سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:46 ب.ظ http://acmilan1948.blogfa.com

سللام

من لینکتون کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد