شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

ســــــــلام آخـــــــــر

 راضــــــــــیــــــــــــه جون دوست دارم

سلام ای غروب غریبانه دل
 سلام ای طلوع سحرگاه رفتن
 سلام ای غم لحظه های جدایی
 خداحافظ ای شعر شبهای روشن
 
 خداحافظ ای شعر شبهای روشن
 خداحافظ ای قصه عاشقانه
 خداحافظ ای آبی روشن عشق
 خداحافظ ای عطر شعر شبانه
 
 خداحافظ ای همنشین همیشه
 خداحافظ ای داغ بر دل نشسته
 تو تنها نمی مانی ای مانده بی من
 تو را می سپارم به دلهای خسته
 
 تو را می سپارم به مینای مهتاب
 تو را می سپارم به دامان دریا
 اگر شب نشینم اگر شب شکسته
 تو را می سپارم به رویای فردا
 
 به شب می سپارم تو را تا نسوزد
 به دل می سپارم تو را تا نمیرد
 اگر چشمه واژه از غم نخشکد
 اگر روزگار این صدا را نگیرد
 
 خداحافظ ای برگ و بار دل من
 خداحافظ ای سایه سار همیشه
 اگر سبز رفتی اگر زرد ماندم
 خداحافظ ای نوبهار همیشه 

 راضــــــــــیــــــــــــه جون دوست دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
مجتبی سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.mojiparse.blogfa.com

سلام و علیک ممد میگم توکه راست کلیک را برداشتر با خودت نگفتی یکی مثل من میخواد عکسات را ببیند بعد بار نمیشه باید راست کلیک کند بزند show pictureکه مال تو بسته است و از کل عکسات فقط یکی را دیدم نماز روزه هات قبول بای

مجتبی سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ق.ظ

اخه ممد جون تو که واس وبلاگت کلیک راست را بستی نمیگی یه وقت عکسات باز نمیشه بهیا کلیک راست کرد زد show picture حالا من که بیشتر عکسات باز نمیشه باید چیکار کنم؟

نسترن سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:05 ب.ظ http://eshgheestesnai.blogfa.com

اللهم نورقلوبنا بالقران / اللهم زین اخلاقنا بالقران[گل]

اللهم اصلح امورنا بالقران / اللهم احفظ دیننا و دنیانا بالقران[گل]

اللهم اهدشبابنا بالقران / اللهم زید علمنا و ایماننا بالقران[گل]

اللهم الحفظ اولادنا بالقران / اللهم اغفر والدینا بالقران[گل]

اللهم اشف مرضانا بالقران / اللهم اغفرموتانا بالقران[گل]

و استجب دعانا واقض حوائجنا و حوائج المومنین و المومنات[گل]

بحق قران العظیم و نبی الکریم برحمتک یا ارحم الراحمین[گل]


سلام بزرگوار

ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان[گل]

و قبولی طاعات شما

و تشکر بابت حضورتون

حقیر را هم از دعای خیرتان فراموش نکنید[گل]

ضمنا شما را بانام وبلاگتون لینک کردم
شما هم لطفا منو با نام وبلاگم لینک کنید

التماس دعا[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد