شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

امشب مرا در خواب خواهی دید...

              راضـــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــه دوســــــــــــــتـ دارم 

امشب مرا در خواب خواهی دید...  

با صدای بلند:راضــــیــــه دوســــتـ دارمبی تو زندگی محالهراضــــیـــه تو مال منیراضـــیـــه جـــون دوســـتـ دارم 

اشتیاق می نویسم:
 

با صدای بلند:راضــــیــــه دوســــتـ دارمبی تو زندگی محالهراضــــیـــه تو مال منیراضـــیـــه جـــون دوســـتـ دارم 


 عشق زیباست......می خوانی و می خندی. 
 

با صدای بلند:راضــــیــــه دوســــتـ دارمبی تو زندگی محالهراضــــیـــه تو مال منیراضـــیـــه جـــون دوســـتـ دارم 


 می گویم عاشقم......می شنوی و می گذری.
 

با صدای بلند:راضــــیــــه دوســــتـ دارمبی تو زندگی محالهراضــــیـــه تو مال منیراضـــیـــه جـــون دوســـتـ دارم 


 می خوانم دلم تنگ است......هم آوا می شوی همدل نه!
 

با صدای بلند:راضــــیــــه دوســــتـ دارمبی تو زندگی محالهراضــــیـــه تو مال منیراضـــیـــه جـــون دوســـتـ دارم 


 فریاد می زنم...با نگاهی مبهم سکوت می کنی. دلم می لرزد!
 

با صدای بلند:راضــــیــــه دوســــتـ دارمبی تو زندگی محالهراضــــیـــه تو مال منیراضـــیـــه جـــون دوســـتـ دارم 


 امروز خاموشم...نه شوق نوشتن دارم ٬ نه یارای گفتن و نه توانایی خواندن...
 

با صدای بلند:راضــــیــــه دوســــتـ دارمبی تو زندگی محالهراضــــیـــه تو مال منیراضـــیـــه جـــون دوســـتـ دارم 


 نوشته هایم را می خوانی...گونه هایت خیس می شود.
 

با صدای بلند:راضــــیــــه دوســــتـ دارمبی تو زندگی محالهراضــــیـــه تو مال منیراضـــیـــه جـــون دوســـتـ دارم 


 گفته هایم را به یاد می آوری و مرتب خاطره هایت را مرور می کنی.
 

با صدای بلند:راضــــیــــه دوســــتـ دارمبی تو زندگی محالهراضــــیـــه تو مال منیراضـــیـــه جـــون دوســـتـ دارم 


 با آوازم همدل می شوی...اکنون آواز من از حنجره ی توست.
 

با صدای بلند:راضــــیــــه دوســــتـ دارمبی تو زندگی محالهراضــــیـــه تو مال منیراضـــیـــه جـــون دوســـتـ دارم 


 امشب مرا در خواب خواهی دید...
 

با صدای بلند:راضــــیــــه دوســــتـ دارمبی تو زندگی محالهراضــــیـــه تو مال منیراضـــیـــه جـــون دوســـتـ دارم 


 ساکت و بی صدا با نگاهی مبهم..... دلت می لرزد! 

با صدای بلند:راضــــیــــه دوســــتـ دارمبی تو زندگی محالهراضــــیـــه تو مال منیراضـــیـــه جـــون دوســـتـ دارم 

 برو با یارت عزیزم

                     بــــه وبــلاگ شــکــســتـ عـــشـــقـــی خــوش اومـــدیــدبــــه وبــلاگ شــکــســتـ عـــشـــقـــی خــوش اومـــدیــد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد