شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

عشق رو ادا کن

عشق رو ادا کن، غم رو دلیت کن، دروغ رو هک کن، از معرفت کپی بگیر، برام اف بذار و این مطلب به اونی که دوستش داری سند کن!! 

----------------------------------------------------------------------------- 

تمام لذتهای دنیا واسه وقتیه که اصلا انتظارشو نداری. پس حالا که انتظارشو نداری بهت میگم: دوست دارم عزیزم!!----------------------------------------------------------------------------
روز اول خیلی اتفاقی دیدمت... روز دوم الکی الکی چشمام به چشمای تو افتاد...روز سوم ....هفته ی بعد دزدکی بهت نگاه کردم ... ماه بعد شانسی به دلم نشستی و حالا سالهاست یواشکی دوستت دارم...  
                                                 

   ஜღدوســـــــتــ دارم راضــــــــیــــــــه مــــــــــنღஜღ ஜღ دوســـــــتــ دارم راضــــــــیــــــــه مــــــــــنღஜღ ஜღدوســـــــتــ دارم راضــــــــیــــــــه مــــــــــنღஜღ

نظرات 1 + ارسال نظر
شقایق شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ http://chelceash.bligfa.com

اوووووووووووووووووووووووووول
سلام سلام
ماه مبارک رمضان رو بهتون تبریک میگم...
راستی up کردم بیا یشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد