شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

دلم برات تنگ شده

دلم برات تنگ شده


سلامی بعد از یه دنیا فاصله بعد از فرسخ ها دلواپسی...


اونقدر دلم واست تنگ شده, اونقدر هوای تو رو کردم که حوصله هیچ چیز و هیچ کس رو ندارم...


می خواستم دیگه برات ننویسم اما...... من به تو وابسته شدم...


نوشتن برای تو, مثل هوائیه که باهاش نفس می کشم...


صحبت برای تو ودر مورد توبا گوشت وخون من عجین شده...


دلم خیلی برات تنگه به اندازه دریای چشمات...


اشک برای ریختن دارم...


نمی دونم چقدر فاصله بین ما مونده...؟


دلم واسه مهربونیات پر می کشه


هر شب چشمامو می بندم به امید اینکه نگاه پر فروغت به خوابای تاریکم روشنی ببخشه


دلم تنگه واسه گرمای وجودت... واسه عطر تنت


دوست دارم به اندازه هر چی شقایق دل تنگه...! 

نظرات 4 + ارسال نظر
هیمن جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.heman1.blogsky.com

سلامحمد.....عالی بود

لیلی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ق.ظ http://44659100.blogfa.com

می سوزم و می سوزم ، با زخم تو می سازم
با هر غزل چشمت من قافیه می بازم
پیش از تو فقط شعرم معراج غرورم بود
ای از همه بالاتر ! اینک به تو می نازم
این سفره ی خالی را ، تو نان غزل دادی
ای پر برکت گندم ! من از تو می آغازم
من اهل زمین بودم ، فواره نشین بودی
با دست تو پیدا شد بال همه پروازم
از شبنم هر لاله ، اسب و کوزه پر کردم
با عشق تو را دیدن ، تا اوج تو می تازم
هی های مرا بشنو ، اسب و من و دل خسته
من چاوش بی خویشم ، با هق هق آوازم
راه سفر عاشق از گردنه بندان پر
نا مردم اگر ازخون ، این باج نپردازم !

شقایق دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ب.ظ http://chelceash

اوووووووووووووووووووووووووووووووول
سلام
خوبی؟؟
خیلی زیبا بود...
منم جزو یکی از اون شقایقام آخه جدیدا خیلی دلم میگیره...
راستی قالب نو مبارک...

sheita دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ب.ظ http://kimia-my-love.blogsky.com

salam ye sar bia pisham moheme merci
felan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد