شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

توجه نکته خیلی مهم توجه وبلاگ از پست بعدی شروع میشه......این پست یه نکته است  

اول از همه کسانی که میان وب تشکر میکنم(چه نظر  میدن یا نمیدن و .............)

خیلی ها که بار اول میان وب به دلیل (مشکلات اینترنت ....شلوغی خطوط.....سرور ها.......)نمیتونند وب رو کامل باز کنند......

به همین دلیل من پست های صفحه اول رو ۶ تا گذاشتم و برای بقیه آرشیو درست کردم و اگه عکس ها باز نمیشه کافیه ر وی عکس کلیک راست کرده و show picture  رو بزنند

 (لازمه بگم که این عکسها هیچ جای دیگه ای به این شکل نیست چون من خودم اونها رو درست کردم  شاید عین اینها و مطالبش باشه  ولی عین عکس مختص این وبلاگ میباشد و ..........)

              لطفا برای دیدن سایز بزرگ عکسها روشون کلیک کنید

یه راه حل واسه باز کردن عکس های وبلاگم بهتون میگم.شما میتونید تمام عکس ها رو اینطوری باز کنید و کامل ببینید.وقتی وب تقریبا باز شد.......کالبد اصلی وب...هنوز عکس ها کامل باز نشده  شما کلید stop رو بزنید .یا کلید esc .......بعد از اون روی هر عکس کلید راست کرده و گزینه show picture رو بزنید تا عکس کامل باز بشه.

 فقط کافیه یک بار وب رو باز کنید تا دیگه مشکلی نداشته باشید تا زمانی که کامپیوتر مورد  استفاده رو disk  cleanup   نکنید 

        

                            

               اگه عکس دارید برام میل کنید تا با نام خودتون بزارم  ممنون میشم   

djmohammad75@gmail.com 

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم....
               تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست ...
                                تا بدانی نبودنت آزارم می دهد ...
           لمس کن نوشته هایی را که لمس نشدنیست و عریان ...
                     که از قلبم بر قلم و کاغذ میچکد
                  لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است و پُر شیار ...
                                 لمس کن لحظه هایم را ...
                   تویی که می دانی من چگونه عاشقت هستم
          لمس کن این با تو نبودن ها را...
                                                       لمس کن ....

Click to View Full Size Image

          ما کسایی که به فکرمون هستن رو به گریه می اندازیم.

                 ما گریه می کنیم برای کسایی که به فکرمون نیستن. 

                         ما به فکر کسایی هستیم که هیچوقت برامون گریه نمی کنن.

                     این حقیقت زندگیه. عجیبه ولی حقیقت داره. 

                 اگه این رو بفهمیم، هیچوقت برای تغییر دیر نیست

Click to View Full Size Image

           زندگی یک آرزوی دور نیست؛
               زندگی یک جست و جوی کور نیست
                     زیستن در پیله پروانه چیست؟
                         زندگی کن ؛ زندگی افسانه نیست
                                 گوش کن ! دریا صدایت میزند؛
                                        هرچه ناپیدا صدایت میزند
                                                جنگل خاموش میداند تو را؛
                                                        با صدایی سبز میخواند تو را
             زیر باران آتشی در جان توست؛
                     قمری تنها پی دستان توست
                           پیله پروانه از دنیا جداست؛
                                    زندگی یک مقصد بی انتهاست
                                             هیچ جایی انتهای راه نیست؛
                           این تمامش ماجرای زندگیست .

                    ***************************************

ای کسی که بدون تو زندگی را با همه ی زیبایی هایش برای لحظه ای هر چند نا چیز هم نمی خواهم

         ای کسی که زندگی را در چشمان بهاری ات معنا می کنم

کاش می دانستی این قلب کوچک و عطش زده ام چگونه با دیدارت بال و پری برای رهایی می یابد بدون تو برگی در خزان زندگی ام               برگی خزان دیده

در بهار زندگی برگی زرد و خشکیده که با کوچکترین تلنگری زندگی را بدرود خواهم گفت و رفتنت مانند طوفانی است که هرگز مرا بر روی شاخه باقی نخواهد گذاشت.

زیر سایه درختی آرمیده بودم ، باد نرمی وزیدن گرفته بود ، آواز پر ترنم رود ، نغمه نوازش بخش پرندگان و صدای خش خش برگهای درختانی که با تلنگر باد به رقص درآمده اند آرامش وجودم شده بود .

ناگهان نوری نوازشم کرد،به گمانم خورشید بود که بر سیمای من تابیده بود .اندک زمانی به آن خورشید نگریستم ، آری خورشید بود ولی شگفتا که بر روی زمین ظهور کرده بود . بسیار نگریستم ابرهای سیاهی خورشید را احاطه کرده بود ولی وای که در میان آن ابرهای سیاه عجب درخششی داشت . بیش نگریستم آن خورشید کسی جز تو نبود و آن ابرهای سیاه جز حجاب تو نبودند .از کنارم آرام گذر کردی ، هر چه خواستم بگذرم نشد ، دل از من نیشگانی می گرفت و مرا به سویت می راند.

                   آری دل نیز عاشق آن صورت خورشید نما شده بود .

Click to View Full Size Image

چقدرسخته منتظره بهارباشی       زمستون از راه برسه 
 چقدر سخته از دیدنش خوشحال بشی      ولی اون ناراحت 
  چقدر سخته وقتی می بینیش فقط براش اشک بریزی
   چقدر سخته دوسش داری       ولی اون باور نکنه
    چقدر سخته عاشق بشی        ولی باور نکنی
      چقدر سخته بخوای خودتو از تنهای در بیاری     ولی نتونی 
        چقدر سخته تو تنهایی اسیر بشی
      چقدر سخته شبا براش اشک بریزی     ولی باور نکنه
     چقدر سخته از تنهایی اشک بریزی
    چقدر سخته بخوای بگی دوسش داری    ولی نتونی
   چقدر سخته تو تنهای خودت قدم بزنی 
  چقدر سخته دعا کنی ولی بدونی مستجاب نمیشه
                          چقدر چقدر آخه چقدر.........
 

                                                           فرستنده مطلب:هایک عزیز 

Click to View Full Size Image
      امروز آخرین روز سال ۱۳۸۷ است ...براتون بهترین ارزوها رو دارم....
                   امیدوارم همه دوستانم خوشبخت و پیروز باشن........
            سال خوبی رو برای شما و خانوادهاتون آرزو میکنم.التماس دعا     m.z     
   خیلی حرف داشتم بزنم ولی هر بار که میخوام بنویسم .....نمیدونم چی بگم و بنویسم.

                               بازم از همه تشکر میکنم و عذر میخوام.

Click to View Full Size Image

هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....هیچ ادایی جای اون ناز و اداتو نگرفت....پیش هر نقاشی رفتم تورو نقاشی کنه،روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت.......

                   ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اینگونه باش:شاد اما دلسوز...ساده اما زیبا...مصمم اما بی خیال...متواضع اما سربلند...مهربان اما جدی...سبز اما بی ریا...عاشق اما عاقل...!!!!؟؟؟؟

                   ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره . دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره . بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به بعد میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی . دیگه دوست دارم واست رنگی نداره .. و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه ...... اینطوریه که دل همه آدما میشکنه......!!!!!!!!!

                 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 دوری،عشق های کوچک را از بین می بره.ولی به عشق های بزرگ عظمت میده،مثل باد که یه کبریت و خاموش می کنه ولی شعله های آتش را بزرگ تر می کنه.

                ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مرا اینگونه باور کن... کمی تنها ، کمی بی کس ، کمی از یادها رفته... خدا هم ترک ما کرده ، خدا دیگر کجا رفته...؟! نمی دانم مرا آیا گناهی هست..؟ که شاید هم به جرم آن ، غریبی و جدایی هست..؟؟؟ مرا اینگونه باور کن

Click to View Full Size Image

توپت افتاد خونه همسایه واونم توپتو پاره کرد اصلا ناراحت نشو چون تو یه دوست خوب داری که حاضره قلبشو بذار زیر پات تا باهاش بازی کنی.

 عشق چیست؟؟؟؟؟؟؟ حدیثی است که با نگاه آغاز می شود با لبخندی شیرین می شود با بوسه ای به اوج می رسد وبا اشکی پرازاندوه به پایان می رسد............

زیر سیگاری با اینکه می دونه سیگار همیشه دلشو می سوزونه بازم اونو تو دلش جا میده............................ زیر سیگاریتیم رفیق

به کسی عشق بورز که لایق عشق باشه نه تشنه عشق...زیرا کسی که تشنه عشق است روزی سیراب میشود .

زمان! به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست.... بوسیدن قول ماندن نیست..... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست. 

Click to View Full Size Image

زندگی کوتاهتر ازآن است که به خصومت بگذرد و قلب ها گرامی تر از آنند که بشکنند آنچه از روزگار به دست می آید با خنده نمی ماند و آنچه از دست برود باگریه جبران نمی شود

                 فردا خورشید طلوع خواهد کرد حتی اگر ما نباشیم

این جملات رو دیدم زیبا بود نوشتم......همین و از دوست خوبم هایک تشکر میکنم که برام متن میزاره.

    وای داشت یادم میرفت....پیشاپیش سال جدید رو تبریک میگم و براتون سال خوشی رو آرزو دارم 

Click to View Full Size Image
Click to View Full Size Image
لبخند بزن، غوغا کن، صدایت مرا به پرواز وا می دارد.نگاهم کن، برق چشمان زیبایت نوازشم می کند.
   من نیز روزی برای تو سرخ خواهم شد      ،من غرق خنده،        گرم خواهم شد.
وجودت را احساس می کنم، تو را همیشه می توان حس کرد.صدای پاهایت را می شنوم که به من نزدیک می شوی و تو همیشه به من نزدیک خواهی ماند. 
       من گرم خواهم شد. من برایت خواهم ماند تا لبخندهایت را پاسخ گویم.
  من سبز خواهم شد تا تو شادابیت را همیشه لمس کنی، من سرخ خواهم شد.
تو را از شوق لبریز خواهم کرد. وقتی که صدایت می کنم و تو در دل پاسخ می گویی، جان دوباره می گیرم.وقتی که صدایم می کنی شوق دیدار، زبان از من برمی گیرد و من سرخ میشوم.
                از من سخن مگو، با من سخن بگو، با من از من سخن بگو. بگو که صدای تپش های این قلب سرخ را همیشه می شناسی،بگو که همیشه خواهی ماند، بگو که سرخیم را ستایش میکنی، من سرخ خواهم شد.
من از نیم نگاه سوزاننده ی تو زیر برق آفتاب، از تمامی گرمیت در سردی زمستان، سرخ خواهم شد.
            لحظه ی جدایی را نمی شناسم، خداحافظی را معنا نخواهم کرد.       سیب سرخی به تو خواهم داد و دانه ی اناری. 
               دانه ی انارم به تو جان خواهد داد و سیب سرخم به تو محبت. 
                        سیب سرخ، سرخ خواهد ماند و من سرخ خواهم شد.
                             من سیلی عشق تو را چشیده ام و درد محبتت را کشیده ام.
              شکل آن را نمی دانم، تنها می دانم که آن نیز سرخ است
         و روزی که این رگ های خون در وجودم فوران کنند، من سرخ خواهم شد،
                        و من از همیشه تا همیشه سرخ خواهم ماند .

                           فرستنده مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــطلب:هایک عزیز  

Click to View Full Size Image

    بازم سلام...............

  از کجا شروع کنم.نمیدونم چی بگم........اول از همه ..ا زتمام دوستان تشکر میکنم که بهم لطف داشته و دارند و منو شرمنده میکنند با نظرات نازو عکسهای ارسالی و محبتاشون.دوستانی جدیدی که تازه به کلبه ی عشق جاودان پیوستند.واقعا منو شرمنده کردین.      مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمنونــــــــــــــــــــــــــــــــم

              لابد میگین این مدت کجا بودم.؟؟؟

جریانش مفصله..........فقط در حدی که بدونید واسه مریضی پیش اومده بود ..واسه انگشتم....کم حوصله شده بودم و نمیتونستم تایپ کنم............الان خوبم

        ولی اینا همش توجیه است و باری از دوش من بر نمیدارد.باید آپ میکردم.

 حالا هم از همه عذر و پوزش میخوام و امیدوارم منو از دعا فراموش نکنند.........با اجازتون به شهر قم نیز سفر کردم(شهری که عشق جاودانم ساکن اونجاست).واسه همه دوستانی که التماس دعا دارند(چه گفتند و چه نگفتن هم )دعا کردم.

                                   به یاد همه ی شما خوبان بودم.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.mohammad1.blogsky.com/

خوبه جیگر

حامی عشق و محبت شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ب.ظ

با عرض درود فراوان به شما دوست عزیز
امروزه درجهان یکی از بهترین و ساده ترین و پر درآمد ترین کارها، کسب و کار اینترنتی است که روش های متفاوتی دارد
ما میخواهیم خلاصه داستان کارمندی که از این راه میلیاردر شد را برایتان بازگو کنم
در امریکا کارمندی روزانه وقت کمی را صرف آپدیت کردن وبسایت خود میکرد و تبلیغات گوگل را در سایت خود قرار داده بود و درآمد کمی از این طریق به دست می آورد روزی با خود فکر کرد که اگر وقت بیشتری را صرف وبسایتش کند میتواند پول خیلی بیشتری به دست بیاورد او از کارش در اداره استعفا داد و روزانه 6 الی 7 ساعت کار میکرد و بقیه وقتش را به خوش گذرانی می پرداخت و پول کلانی را از این راه به دست آورده بود
........................................
حتما با خود میگویید او درخارج کشور بوده و در ایران چنین چیزی امکان ندارد!!! اما نه اینطور نیست ما به شما دو سیستمی را معرفی خواهیم کرد که ایرانی های داخل کشور از آن درآمد کلانی به دست آورده اند و پرداخت پول توسط این شرکت ها تضمین شده است درضمن این شرکت ها 100% قانونی هستند و دارای مجوز از جمهوری اسلامی ایران میباشند
1- سیستم کلیکی: گروه اوکسین ادز یکی از معتبرترین این شرکت ها می باشد که نحوه کار در این سیستم به این گونه است که شما پس از عضویت باید بنرهای این سایت را در وبلاگتان قرار دهید و به ازای هر کلیکی که روی بنرها می شود مبلغی که از طرف سایت تعیین شده دریافت خواهید نمود
توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوببه شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید.
به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 هزار تومان درامد کسب نماید 50 هزار تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 هزار تومان دریافت می نماید.
این فرصت طلایی را از دست ندهید
لینک عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=22810
http://www.oxinads.com/?i=22810
2- سیستم فروش محصول و دریافت پورسانت: ایران مارکت سنتر بزرگترین گروهی است که در این زمینه فعالیت دارد نحوه کار در این سیستم بدین گونه است که شما پس از عضویت برای فروش محصولات یک کد دریافت میکنید که میتوانید از هر روشی که دوست دارید محصولات را بفروشید و به صورت درصدی پورسانت خود را دریافت نمایید
لینک عضویت سریع:
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد