شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

چگونه یک دختر را جذب کنیم

چگونه یک دختر را جذب کنیم

هرگز فکر کردید چرا با اینکه هنگام برخورد با یک دختر تمام تلاش خود را می کنید جذب شما نمی شود ؟ با اینکه فکر می کنید راه درست را انتخاب کرده اید . اما کسانی که قدرت جذب دخترها را به خود دارند بر خلاف تفکر خیلی از افراد واقعا باهوش و هنرمند هستند . اصولا خانم ها به سه دسته تقسیم می شوند :
1 .
خانم هایی که بصری هستند
2 .
خانم هایی که شنوایی هستند
3 .
خانم هایی که لمسی هستند جذب هر کدام از این خانم ها اصولی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم .خانم های بصری : چشم هایشان را زیاد حرکت می دهند ، معمولا در هنگام توصیف چشم هایشان را به بالا هدایت می کنند و حالت تصور می گیرند ، در هنگام حرف زدن طرف مقابل به او خیره می شوند .راه حل : استفاده از گل ، لبخند های ملیح ، نگاه کردن چشم تو چشم ، نگاه کردن به صورت عشقولانه
خانم های شنوایی : بیشتر به زمین نگاه می کنند ، بسیار حرف می زنند ، سر خود را زیاد تکان می دهند راه حل : گفتن حرف های عشقولانه و حرف زدن زیاد
خانم های لمسی : احساساتی ، کم رو و کم حرف ، دوستان کمی دارند
راه حل : سخت ترین نوع زیرا تنها با لمس می توان وارد دل آن ها شد و به سادگی نمی گذارند آن ها را لمس کنید مگر اعتماد آن ها را بر انگیزید به هر حال ابتدا ویژگی های فرد مقابل را در آورید وسپس پا پیش بگذارید . با تمرین متخصص خواهید شد

نظرات 8 + ارسال نظر
سیدسرور چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ

به نظر من دختر ها کمتر از بچه ها عاشق میشوند وقتیکه عاشق شد بسیار جدی میشوند من کسی را دوست دارم ان هم دوستم داره ولی نمی توانم با هم صحبت نمایم باید چکار نمایم

به قسمت مشاوره سایت مراجعه فرمایید لطفاْ

آدرس سایت:

http://maktabezendegi.blogsky.com/

[ بدون نام ] شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

خیلی ممنون از مطلب جالبی که گذاشتی
در ضمن هرچند دسته بندیت جالب بود اما نمیشه همه دخترها رو با این دسته بندی و اینچنین خلاصه وار توصیف کرد تجربه ثابت کرده دخترها خیلی مرموز تر از اونی هستن که پسرها فکر می کنند

eblis چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ

ریدم تو اون راه حلت

حمیده چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ http://beroztarinha.persianblog.ir

جالب بود
به وبلاگ من هم سر بزنید
اگر مایل به تبادل لینک هستین وب من رو به نام (میخای حال کنی بیا تو) لینک کنید و در قسمت نظرات به من اعلام کنید تا من هم شما رو لینک کنم

خشایار شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

منم عاشق یه دختری شدم که از دسته سومه واقعا درست گفتی خیلی سخته بهشون نزدیک شدن.

محمد مجتبی شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ

فکر کنم همه دخترای ایرانی از نوع سوما.چون هر موقع باهشون دوس میشی کاربه اونجاش میکشه..............

hammid دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ق.ظ

manam movafegham

باران شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ

این ها که فرمودین یه جور راه های فریب دادن پدر سوخته بودن هست نه عاشق کردن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد