شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

فریاد سکوت

فریاد سکوت

راز و رمز عشق

 از تمام راز و رمز های عشق

     جز همین سه حرف

        جز همین سه حرف ساده میان تهی

               چیز دیگری سرم نمی شود

        ولی ...

    راستی دلم چه می شود ؟! 

+ نوشته شده توسط محمد در سه شنبه بیست وششم خرداد1388|لینک ثابت |  ارسال نظرات |ارسال پیام|

                                                                                                                                                                                                                 

فریاد سکوت

... و عشق

عشق 

    لذت تنها بوسه یک لحظه ای زود گذر

                          بر لب برکه تنهایی هاست

+ نوشته شده توسط محمد در سه شنبه بیست وششم خرداد1388|لینک ثابت |  ارسال نظرات |ارسال پیام|

من ...

من غریبه ی دیروزم

               و آشنای امروز

                           و فراموش شده فردا

        پس در آشنایی امروز می نگرم

                 تا در فراموشی فردا یادم کنی

+ نوشته شده توسط محمد در سه شنبه بیست وششم خرداد1388|لینک ثابت |  ارسال نظرات |ارسال پیام|

دیوونه...

نمیگم دوست دارم

         نمیگم عاشقتم

                میگم دیوونتم

       که اگه یه روز ناراحتت کردم

             بگی بیخیال دیوونست ...

+ نوشته شده توسط محمد در سه شنبه بیست وششم خرداد1388|لینک ثابت |  ارسال نظرات |ارسال پیام|

باور بهار

خاک جان یافته ست

        تو چرا سنگ شدی

               تو چرا این همه دلتنگ شدی

                          باز کن پنجره را

                                 و بهار را

                                        باور کن  

+ نوشته شده توسط محمد در سه شنبه بیست وششم خرداد1388|لینک ثابت |  ارسال نظرات |ارسال پیام|

من و ...

من همه ی هستی ام را فروختم

          به یک نگاه تو

                  ضرر کردی محبوبم

                           حاضر بودم

                   تمام دنبا را فدای یک نگاهت کنم

+ نوشته شده توسط محمد در سه شنبه بیست وششم خرداد1388|لینک ثابت |  ارسال نظرات |ارسال پیام|

بی کرانگی

نه آسمان در چهار چوب پنجره می گنجد

    نه دریا در چهار سنگ حوض

        چنان بی کرانه ای که هر ستایشی

                                        محدودت می کند

+ نوشته شده توسط محمد در سه شنبه بیست وششم خرداد1388|لینک ثابت |  ارسال نظرات |ارسال پیام|

گذشته

از من که بگذری

      تو را گذشته ام

               جدایی ؟!

       من سال هاست که رفته ام

+ نوشته شده توسط محمد در سه شنبه بیست وششم خرداد1388|لینک ثابت |  ارسال نظرات |ارسال پیام|

لحظه

کسی به نی نی چشم هایم ضربه می زند

         پلک هایم را می بندم و دوباره باز می کنم

                         کسی نیست و در نمی زند

                               تو مرده ای

                   اما من فقط پلک زده بودم

+ نوشته شده توسط محمد در سه شنبه بیست وششم خرداد1388|لینک ثابت |  ارسال نظرات |ارسال پیام|

تقدیر

کودکی دو ساله می میرد

      و پیرمردی صد سالگی اش را جشن می گیرد

             انگار دستی که تقدیر می نویسد

                        شمردن بلد نیست

+ نوشته شده توسط محمد در سه شنبه بیست وششم خرداد1388|لینک ثابت |  ارسال نظرات |ارسال پیام|

وسعت دوستی

گفت: به من بگو چقدر دوستم داری ؟

  گفتم : تو را به بلندای کوه ها

                پهنای دشتها

   عمق دریاها و زیبایی گل ها دوست دارم

           تو را به اندازه تمام وجودت دوست دارم

                    زیرا هیچ کسی را بدین سان دوست نداشته ام !

    به حسرت سری جنباند و گفت : متاسفم ازاین که نمی توانم حرفهایت را باور کنم

                زیرا قلب کوچک من تحمل عشق بزرگ تو را ندارد  ... !

+ نوشته شده توسط محمد در سه شنبه بیست وششم خرداد1388|لینک ثابت |  ارسال نظرات |ارسال پیام|

                                                            http://faryadsokotman.blogfa.com/       این مطال بر گرفته از وب سایت عاشقان فارسی زبان:

                                                             

                                                                                                                                                          

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد