شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

دوست داشتن ...

                                                     کلی مطالب عشقولانه در سایت محمد

 چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید:

چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟

چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟

اما افسوس که هیچ کس نبود ...

همیشه من بودم و تنهایی پر از خاطره ...

آری با تو هستم ...!

با تویی که از کنارم گذشتی...

و حتی یک بار هم نپرسیدی،

چرا چشمهایم همیشه بارانی است...!! 

  میدونی طاقت جدایی رو ندارم 

                                                       میخوامکه نری تو از کنارم 

     ازت زیاد خاطره دارم                           میخوام اسم تو من نفس بذارم 

   ازتو بگم در سایه سارم                       هر جابری من دوستت میدارم  

    از عاشقای این دیارم                               به یاد شبای زیر بارون 

   که خیس میشد تمامسرا پامون               شبا همش من خواب تو را می بینم 

   بین هفت تا آسمون رو زمینم                   میدونی طاقت جدایی روندارم                                       با تو مثل صد تا بهارم

+نوشته شده توسط محمد درتیر 1388 لینک ثابت ارسال نظرات ارسال نظرات شما باعث دل گرمی می شود.

دوستی وعشق

 

روزی عشق از دوستی پرسید: تفاوت من و تو در چیست؟

 

                        دوستی گفت:

 

    من دیگران را با سلام آشنا میکنم تو با نگاه . . . .

 

         من آنان را با دروغ جدا میکنم تو با مرگ.

ستاره

 ستاره وقتی میشکنه میشه: شهاب

ولی

دلی که میشکنه میشه: سوال بی جواب 

گفتمش بی تو چه باید کرد؟            عکس رخساره ی ماهش را داد

 گفتمش همدم شب هایم کو؟             تاری از زلف سیاهش را داد

 وقت رفتن همه را می بوسید           به من از دور نگاهش را داد

 یادگاری به همه داد و                  به من انتظار سر راهش را داد

دوستی وعشق

 

روزی عشق از دوستی پرسید: تفاوت من و تو در چیست؟

 

                        دوستی گفت:

 

    من دیگران را با سلام آشنا میکنم تو با نگاه . . . .

 

         من آنان را با دروغ جدا میکنم تو با مرگ.

چشم دو ابر

        چشم، چشم، دو ابرو، نگاه من به هرسو

      پس چرا نیستی پیشم، نگاه خیس تو کو

 گوش گوش دوتا گوش، دودست بازیه آغوش

 بیا بگیر قلبمو، یادم تو را فراموش

چوب، چوب، یه گردن، جایی نری تو بی من

 دق میکنم میمیرم، اگه دور بشی از من

 دست، دست، دو تا پا، یاد تو مونده اینجا

 یادت میاد که گفتی بی تو نمیرم هیچ جا

 من، من، یه عاشق، همون مجنون سابق

 من، من، یه عاشق، همون مجنون سابق 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد