شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

جون منی

 

عشق نمی پرسه اهل کجایی فقط می گه تو قلب من زندگی میکنی؟

 عشق نمی پرسه چرا دور هستی فقط میگه همیشه با من هستی؟

 عشق نمی پرسه که دوستم داری فقط میگه دوستت دارم

 عشق خیلی غلط های دیگه می کنه اما تو نباید باور کنی!

لبخند رو هیچ وقت ترک نکن حتی وقتی که ناراحتی

 چون افسردگی خیلی خطرناکه حسن !

 ممکنه که داغون بشی حسن! نیشتتو ببند حسن!!!

در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگی است

 ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت می شوند

همیشه سعی کن تو زندگی امیدوار باشی

 هیچ وقت غم و اندوه چیزایی که نداری رو نخور

 مثل عقل ، انسانیت ، درک بالا.....اینا اصلا ارزش نداره!!!!

در سیاهی چشمانت لانه کرده ام / پلک نزن خانه خرابم می کنی

تو دنیا عاشقا خیلی بی کسن

 عاشقا عاقبتش خار و خسن

 اینا رو گفتم تا بدونی عاشقی خیلی خطر ناکه حسن

ما خیلی از انقلاب دور شدیم........

..

 از امام حسین فاصله گرفتیم..............

. .

 . شهدا رو پشت سر گذاشتیم.......

. .

. کم کم داریم میرسیم به میدون خراسون.....

کسی پیاده نمی شه؟

عسلم

گلم

 نازم

 عمرم

جونم

 قشنگم

 نفسم

 عشقم

 قربونت بشم

 دورت بگردم

 .

 اینا رو تمرین میکنی منو دیدی بهم بگی

من !

 نفس رو داشتی؟  

آرام باش عزیزم آرام باش آرام باش تو خدا را داری... آن حقیقت،آن یگانه، آن هوادار شبانه آرام باش...آرام باش تو خدا را داری،آن معبود، آن پاک، آن همه خوبی و احساس و بهار را داری! آرام باش!... آرام باش تو خدا را داری... پس نگو تنهایم، پس نگو بی یاور، بی یارم تو خدا را داری یعنی عشق، معبود، سنگ صبور دل من، دل تو پس خموش!!! ما خدا را داریم... آرام دل نمی خوام بگی کی از راه می رسی واسه من امید اومدن بسه قصد جادو ندارم، خدا نخواد دست عاشقا به هم نمی رسه خیلی وقته فاصله میون ما با دو خط نامه دیگه پر نمی شه اما عشقی که مقدسه،بدون حس تاریک تنفر نمی شه من دلم این روزا خیلی روشنه یه کمی سخته ولی دووم بیار درد دوری و بریز تو بغضتو بشکن و غصه ها رو به روم بیار من دلم این روزا خیلی روشنه همه چی درست می شه مثل قدیم می رسه دستای گرممون به هم انگاری یه لحظه تنها نبودیم دیگه حرف نا امیدی رو نزن نگو فاصله، زمین تا خدا خدا تو دلای عاشقاس بدون می گذره این دو سه روزم واسه ما روز مادر من روز بز را به تمامی زنان جهان و به خصوص مادرهای ایرانی به خصوص مادرهای ترک زبان آذربایجان آنا لاری منم قلبمداسن آنا قادان من علم

برای سال ها می نویسم....سال ها بعد که چشمان تو عاشق می شوند..

..افسوس که قصه ی مادر یزرگ درست بود.... همیشه یکی بود و یکی نبود...

YYYYY

دنیای بچگی هر کی زودتر بگه دوست دارم برنده ست. ولی توی دنیای واقعی هر کی زودتر بگه دوست دارم بازنده ست.

YYYYY

کاش می شد اشک را تهدید کرد


مدت لبخند را تمدید کرد


کاش می شد در میان لحظه ها


لحظه ی دیدار را نزدیک کرد

YYYYY


عشق کلید شهر قلب است به شرط آنکه قفل دلت هرز نباشد که با هر کلیدی باز شود.

 

YYYYY

قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی.

YYYYY

 

اگه قلب من یه اسیره....اگه عشق من حقیره


اگه من همیشه تنهام....اگه جسم من کویره


اگه خالیه دستام....عزیزم من برات عاشق ترینم

 

YYYYY

طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته ... شعر می گویم به یادت در قفس غمگینو خسته ...

من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی ... ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی .

YYYYY

یک نصیحت : مواظب خودت باش !

یک خواهش : اصلاً عوض نشو !

یک آرزو : فراموشم نکن !

یک دروغ : تو رو دوست ندارم !

یک حقیقت : دلم برایت تنگ شده است !

YYYYY

کسی که دوستش داری ساده ازش دست نکش شاید دیگه هیچ کسو مثل اون  دوست نداشته باشی

و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن چون شاید هیچ وقت هیچ کس تورو مثل اون دوست نداشته باشه 

اشک بریز نازنینم تلخی دنیا شیرینی دنیا را به دنبال دارد و شیرینی دنیا تلخی اخرت را در پی دارد. وقتی خاطره های آدم زیاد میشه دیوار اتاقش پر از عکس میشه اما همیشه دلت واسه اونی تنگ میشه که نمیتونی عکسشو به دیوار بزنی مهم نیست که خسته ام...مهم اینه که باد، بارون، آسمون مال منه مهم نیست که غمگینم...مهم اینه که الان پر از تجربه ام مهم نیست که یدونه غصه دارم...مهم اینه که یه عالمه بهانه دارم برای لبخند زدن... مهم نیست دلم شکسته...مهم اینه که خدا درون دلهای شکسته ست به یاد آشنایان آشنا با ش به پیمانی که بستی با وفا باش چو یادت روز شب در خاطرم هست تو هم هر جا که هستی یاد ما باش نکند اشک بریزی نازنینم... گر دلت باز گرفت... چند کلامی بنویس... بده آن قاصدک خاطره ها٬تا فراسوی افق ها ببرد... و اندکی صبر نمای... تا بگویم با تو... بله٬ای جان و دلم... آنکه از راهی دور٬می زند بوسه به لبهای تو...منم چه کسی می داند که چه دشوار شبی است شب تنهایی من شب تنها ماندن شب تنها خواندن و چه دشوار شبی است و چه دشوار شبی است شب تنها رفتن شب تنها رفتن... امشب که شعله می زند ماجرای تو بر این سرم که سر بگذارم به پای تو بی تاب و بی قرارم و بی واهمه ولی جز حرف عاشقانه ندارم برای تو امشب هزار مرتبه بی تو دلم شکست یعنی هزار مرتبه مُردم برای تو من راضی ام به این همه دوری ولی عزیز راضی ترم به اینکه ببینم رضای تو حالا درخت و جاده به راهت نشسته اند حالا سکوت و سایه پر است از صدای تو تو یاس باغ دلمی تو یاس باغ دلمی تو یاس باغ دلمی تنها کسم تو عالمی باغ دلم بهاریه وقتی همیشه با منی شمع وجودم تویی نور و طلوعم تویی وقتی که هستی با من عمرم وجونم تویی تنها تویی تو فکر من هم کار من هم ذکر من وقتی نباشی میمیرم ای عشق من وجود من تو یاس باغ دلمی تنها کسم تو عالمی باغ دلم بهاریه وقتی همیشه با منی تو شهاب آسمونی مقصدت دل زمینه وقتی میای به مقصد دل من فرش زمینه وقتی که پا میذاری دنیا رو جا میذاری میایی تو باغ دل من دلت رو جا میذاری تو یاس باغ دلمی تنها کسم تو عالمی باغ دلم بهاریه وقتی همیشه با منی وقتی چشام بارونیه وقتی که من گریه دارم دوست دارم داد بزنی بگی که من دوست دارم وقتی که من نگات کنم دوست دارم کم بیارم پشت پلک این چشام یه قطره شبنم بیارم تو یاس باغ دلمی تنها کسم تو عالمی اتفاق سبز تنها من از عشق آماده ترم به دوست داشتنت و طراوتی چون تو در گلدان ِ بی تابی های من نادیدنی نخواهد بود سبزترین طپش ! رویشِ ِ تو آغاز نسل اقاقی هاست به نیازی زنده می کند اتفاقی سبز تو را در من و عشق... متولد می شود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد