شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ
شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

شکست عشقی | درمان شکست عشقی و جدایی

ღஜღشــکــــســـت عـــشــقـــیღஜღشــکستـ غرورღஜღ

ازدواج موفق

ازدواج موفق 

با سلام خدمت شما دوستان عزیز محترم و دوست داشتنی. چندی پیش خانمی با من در مورد ازدواج مشاور داشتند.

ایشان می گفتند که من با عشق ازدواج کردم ولی نمی دونم چرا همسرم مثل قبل نیست.اخلاق،رفتار و همه چیزیش تغییر کرده.

واین شد موضوع امروز .:: مکتب زندگی ::.. که دوست دارم با شما در میان بگذارم.

به اون خانم گفتم و به شما عزیزان هم می گویم که :

وقتی ما یک تلفن می خریم، فورا می رویم سراغ دفترچه ی راهنمای آن.جزئیات و نحوه کار کردن با دستگاه تلفن را که خیلی هم پیچیده نیست با اشتیاق مطالعه می کنیم.یا اگر تلویزیون یا یخچال بخریم به طور جدی تر پیگیری می کنیم.

سوال: اگر ما دفترچه راهنمای اون ها را نحونیم و به برق وصل کنیم، و فرض ما بر این باشد که یخچال بسوزد چقدر ضرر می کنیم؟

سوال: پس حالا که ازدواج کردید و دفترچه راهنمای خودتان و همسرتان را نخوانید چه قدر ضرر می کنیم؟

من بهتون می گم چقدر ضرر می کنید!! یه عمر.

شما روزانه خیلی چیزهای جدید را می خرید.یا در بعضی مواقع پول و هزینه خود را روی خیلی چیزهای بی مورد سرمایه گذاری می کنید.ولی انصافا چقدر روی خودتان سرمایه می کنید؟

ما حاضر نیستیم یک کتاب 3 یا5 هزارتومانی بخرم .کتابی که آینده ما را تغییر می دهد. به قول انیشتن: من آینده را دوست دارم.چون بقیه عمرم را در آن می گذارنم.

یا والدینی که صاحب بچه می شوند. کتابی در نحوه تربیت کودکانشان را نمی خوانند. فقط تا می توانند لباس فرنگی روز تنش می کنند و شکمش را هم با غذاهای فرنگی پر می کنند. و می گویند این یعنی تربیت خوب.!

بعضی قبل از ازدواج با کسانی مشورت می کنند که خودشان در زندگی اشان هیچ گونه موفقیتی ندارند.

چرا با یک روان شناس موضوعمان را در میان نمی گذاریم.چه اشکالی دارد.چرا نظر یک انسان با تجربه را نمی پرسید؟

بعدش هم وقتی ازدواج کردید می گویید تقصیر فلانی بود؟چرا؟

دوست دارم نظرات شما عزیزان در این زمینه را بشنوم.لطفا نظرات خود را برای من محمد جانبلاغی بفرستید.

برای تهیه محصولات ما به فروشگاه مکتب زندگی مراجعه فرمایید. و با تهیه هر محصول روی خودتان سرمایه گذاری می کنید.

کتاب: چگونه ازدواج موفقی داشته باشیم؟ راهی برای داشتن ازدواج و خانوده موفق داشتن

اگر با خرید اینترنتی آشنا نسیتید اینجا کلیک کنید.راهنمای خرید از مکتب زندگی

مشاوره با محمد جانبلاغی

بدونه شرح...

آدمها شوخی شوخی سنگ میزنن به گنجیشکا و گنجیشکا جدی جدی میرینن به آدمها آدمها شوخی شوخی زخم زبون میزنن و قلبها جدی جدی میشکنن 

 لطفا این کد هارا درست استفاده کنید 

پیامک های زیبا

بنام خدایی که برای قلب دوست و برای اثبات دوستی اشک را افرید

 

اگر بار گران بودیم و رفتیم اگر نامهربان بودیم و رفتیم

گرچه این دنیا ندارد اعتباری این را نوشتم تا بماند یادگاری

سلام سلامی از قلب شکسته از قلبی دور افتاده همچون کبوتری سبکبال که دراسمان عشق به پروازدرامده است سلامی به بلندای اسمان و به زلال و خلوص چشمه ساران سلامی به لطافت گرمای بهاری سلامی همچو بوی خوش اشنایی سلامی بر خواسته از دل و نشسته بر دل

روز اول گل سرخی برام اوردی گفتی برای همیشه دوستت دارم روز دوم گل زردی برایم اوردی گفتی دوستت ندارم روز سوم گل سفیدی برایم اوردی و سر قبرم گذاشتی و گفتی منو ببخش فقط یه شوخی بود

بهت نمی گم دوسِت دارم،ولی قسم می خورم که دوسِت دارم بهت نمی گم هرچی که می خوای بهت می دم،چون همه چیزم تویی نمی خوام خوابتو ببینم، چون توخوش ترازخوابی اگه یه روزچشمات پرِاشک شد ودنبال یه شونه گشتی که گریه کنی،صِدام کن بهت قول نمی دم که ساکتت کنم ،اما منم پا به پات گریه می کنم اگر دنبال مجسمه سکوت می گشتی صِدام کن، قول می دم سکوت کنم اگه دنبال خرابه می گشتی تا نفرتتو توش خالی کنی ، صِدام کن چون قلبم تنهاست اگه یه روزخواستی بری قول نمیدم جلوتو بگیرم اما باهات میدوم اگه بیه روز خواستی بمیری قول نمی دم جلوتو بگیرم اما اینو بدون من قبل از تو میمیرم

چقدرعجیبه که تا مریض نشی کسی برات گل نمی یاره تا گریه نکنی کسی نوازشت نمی کنه تا فریاد نکشی کسی به طرفت برنمی گرده تا قصد رفتن نکنی کسی به دیدنت نمی یاد و تا وقتی نمیری کسی تورو نمی بخشه

هیچکس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی دارد باعث اشک ریختن تو نمی شود اگر کسی تو را آنطورکه میخواهی دوست ندارد به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد دوست واقعی کسی است که دستهای تورابگیردولی قلب تورالمس کند بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که در کنار او باشی و بدانی که هرگزبه اونخواهی رسید

زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشک به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم

با سیم نازمژه هات یه عمره گیتارمی زنم نگاهتو کوک نکنی من خودمودارمی زنم چشمات اگه رو پنجرم طرحه ستاره نزنند دست خودم نیست دلمو به درودیوارمی زنم تواگه نباشی من مثل اون پسرکی که گمشده گوشه کوچه می شینم ازغم تو زارمی زنم

قلب

زندگی همچون کلافی پیچ در پیچ است که اولش پیچ است وآخرش هیچ است

عجب معلم بدی است این طبیعت که اول امتحان میگیرد بعد درس میدهد

 

 بنام انکه اشک راآفرید تا آتش جنگلهای عشق را خاموش کند

هر کس به طریقی دل ما می شکند بیگانه جدا دوست جدا می شکند بیگانه اگر می شکند حرفی نیست از دوست بپرسید که چرا می شکند

دوست دارم زیر بارون گریه کنم می دونی چرا؟ چون کسی اشکهامو نمی بینه حتی تو عزیزم

ای بسته به تارو پودم من لایق عشق تو نبودم عشقی که نهفته در دلم بود در راه محبت تو کم بود

سکوت تنها دوستی است که هرگز خیانت نمی کند

عشق دو دستی تقدیم نمی شود پس برای انکه به دستش بیاری کوشش کن

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را

عشق تنها میکروبی است که از راه چشم سرایت می کند

شمع سوزان توام اینگونه خامو شم نکن در کنارت نیستم اما فراموشم نکن

ادامه مطلب ...

عشق

زندگی به من آموخت چگونه اشک بر یزم ... اما اشک به من نیاموخت چگونه زندگی کنم ...زندگی به من آموخت درد و رنج چیست ... ولی به من نیاموخت چگونه تحملش کنم ...زندگی به من آموخت بی صدا گر یستن را ...پس تا هست زندگی باید کرد ...تا عشق هست ... عاشقی باید کرد …تا دوستی هست ... دوست باید داشت …تا دل هست ... باید باخت …تا اشک هست ... باید ر یخت... تا لب هست ... بوسه باید زد…تا بوسه هست ... باید زد …تا معشوق هست ... عاشق باید بود …تا شب هست ... بیدار باید بود …تا هستی ... باید بود

تنهایی

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ...

تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم ...

تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا....

 در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد

یادمان باشد

جانبلاغی

 

یادمون باشه که هیچکس رو امیدوار نکنیم بعد یکدفعه رهاش کنیم چون خرد میشه میشکنه و آهسته میمیره . یادمون باشه که قلبمون رو همیشه لطیف نگه داریم تا کسی که به ما تکیه کرده سرش درد نگیره یادمون باشه قولی رو که به کسی میدیم عمل کنیم . یادمون باشه هیچوقت کسی رو بیشتر از چند روز چشم به راه نذاریم چون امکان داره زیاد نتونه طاقت بیاره . یادمون باشه اگه کسی دوستمون داشت بهش نگیم برو نمیخوام ببینمت چون زندگیش رو ازش میگیریم

فراموش کردن

 یکی بود تو قصمون وفا نکرد ... رفت و پشت سرشم نگاه نکرد ... یکی بود زندگیشو هوس سوزوند ... آبروش رفت و دیگه اینجا نموند ... یکی بود یکی نبود و یک پری ... یه بغل عاشقی های سرسری ... کی بود اون که طاقت گریه نداشت ... عاشق هوس شد و تنهام گذاشت ... کی بود کی بود اون تو بودی ... کاشکی از اول نبودی ... شاید باید می فهمیدم که قلب تو پر از ریاست ... دوست دارم گفتن تو درست مثل باد هواست

فقط برو...

ماندن همیشه خوب نیست،رفتن هم همیشه بد نیست

گاهی رفتن بهتر است .گاهی باید رفت...

اگر نروی هر آنچه ماندنیست خواهد رفت.

اگر بروی شاید با دل پر بروی و اگر بمانی با دست خالی خواهی ماند.

گاهی باید رفت و بعضی چیزها را که بردنی ست با خود برد،

 مثل یاد، مثل خاطره، مثل غرور...

و آنچه ماندنی ست را جا گذاشت، مثل یاد، مثل خاطره، مثل لبخند...

رفتنت ماندنی می شود وقتی که باید بروی، بروی ...

و ماندنت رفتنی می شود وقتی که نباید بمانی، بمانی...

برو و بگذار چیزی از تو بماند که نبودنت را گرانبها کند.

برو و نگذار ماندنت باری بشود بر دوش ِ دل کسی که شکستن غرورت

برایش از شکستن سکوت آسانتر باشد

عشقت را بردار و برو. خوب برو. زیبا برو.

شاد برو، شاد از این باش که اگر ترا او نشناخت، عشق شناخت

برو، فقط برو......

جملات زیبا

گوش دادن را بیاموز . گاهی اوقات فرصتها بسیار آهسته در می زنند.

1. نگران فردا نباش ، فردا به قدر کافی نگرانی های خود را دارد.لزومی ندارد بر مشکلات هر روز بیفزایی!

2. آدمها فقط در یک چیز مشترکند:متفاوت بودن .

3. یک درخت هرچقدر هم که بزرگ باشد با یک دانه آغاز می شود.

4. اراده آهنین ،زمین خوردگی هفت باره و بلند شدن هشت باره است

* هر کسی به من کلمه ای بیاموزد مرا بنده خود کرده است.

* قناعت ثروتی است که پایانی ندارد.

* هر که خود را بشناسد، خدا را شناخته است.

* شجاع ترین مردم آن است که حرف حق را بزند.

* بزرگترین جهاد‌، مبارزه با نفس است.

* شمشیر آخته‌ دردست‌ مرد شجاع‌، عزیزتر از سخن‌ راست‌ نیست‌.

1-«روزی که مال و فرزندان سود نبخشد مگر کسی که دلی پاک نزد خداوند آورد.»

2-پیاده در شطرنج اگر تا آخر راه ادامه بدهد ، وزیر می شود...!!!

3-انسان با 3 بوسه تکمیل میشود: 1)بوسه ی مادر که با آن پا به عرصه خاکی میگذارد 2) بوسه ی عشق که با آن یک عمر زندگی میکند 3)بوسه خاک که با ان پا به عرصه ابدیت میگذارد. 

+لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب ...

ادبیات آقایون

ادبیات آقایون هنگام زمین خوردن خانمها
زمان نامزدی: الهی بمیرم چیزیت که نشد؟
1 سال بعد از ازدواج: عزیزم بیشتر مواظب باش.
3 سال بعد: مگه کوری جلو پاتو نگاه کن.
5 سال بعد: آخی، دلم خنک شد!